Ahojte miataci,blizi sa mi pomaly ale isto prve vyrocie a konecne sa mi podarilo sadnut ku kompu smelo do citania
Vsetko sa zacalo mojimm padom, ked som sa fest zlamal a skoro rok som nemohol chodit, tak som si povedal ze si splnim
sen a kupim si kabrioleta:) Sice som nevedel presne akeho ale po preskumani trhu a financnych moznosti vlastne ine auto
ako miata nebolo na vyber. Slovo dalo slovo môj oblubenec Saab 9-5 Aero isiel z domu na dalsiu put do velkej Bratislavy
mohlo sa zacat zhanat... Kedze som pracovne v zahranici tak mi na nakup ostavali dva tyzdne v juni ked pridem domov,
ako urcite viete zaciatok juna je skvely na kupovanie kabria hlavne cenovo
na vyber boli dve, jedna krasna memories mi
usla naozaj iba o par dni a druha bola v ziline sportivka siva metaliza, vsetko fajn ale nazivo bola v takom odspodku
cervenom stave ze mi jej bolo az luto a ked vas este predajca presviedca ze tie dve diery na boku softtopu su v poriadku
a kazdy spravny miatak ak ich nema tak si ich dorobi
tak sme sa rychlo pobrali kazdy svojou cestou... ostali mi len oci
plac...ale co cert nechcel alebo anjel idem pozriet letenky naspat a ze este raz pozriem na inzerciu a co nevidim cierna
miatka zo Sale sa objavila tak supsup volat,kuknut a osud je osud vozim sa odvtedy na nej juchuuuu
Takze je to 1,8 NB rok 2000 s najazdom 79356 km,bezovy interier a dreveny paket Nardi bez radicky
ak niekto mate
dajte ponuku,6 speed,bez uprav okrem dvojiteho vyfuku ale len na imidz nefunkcny vyvod,a zatmavene zadne svetla.Je to dost zvlastne co som cital rok 2000 a 6 stupen plus bezovy interier plus nardi drevo mi to presne vychadza na mahogany mica ibaze v ciernej metalize namiesto bordovej alebo icon ale na stitku ziadna special edition nie je uvedena, rad sa poucim ak sa niekto vyzna.Zdvihnut som ho nemal pri kupe ako ale podla celkoveho stavu to vypadalo super a aj sa to potvrdilo aj u môjho mechanika,ktory zacudovane kyval hlavou kde bolo to auto odlozene,ze v zivote nebolo ani na blate nie to este na snehu.Prisiel velky vydych, nasledovala rychla kontrola ktora neodhalila ziadne nedostatky a hybaj na 2000 km cestu do francie
na jesen 2016 ked som prisiel domov sa urobili nasledovne veci:
vymena komplet vsetkych kvapalin
nove rozvody plus pumpa
namazane pomale okna
osetrenie a impregnacia interieru,kozenych sedaciek a strechy(autoglym) doporucujem velmi dobre vysledky
komplet radicka repas - asi 4-5 kruzkov plus velka a mala prachovka(maly najazd ale prachovky kompletne rozsypane)
vymena 16 alessi za originalne 15 enkei plus gumy dunlop blue response( 16 alessi stale napredaj top stav)
predne lozisko vymena
zadne kotuce plus vsetky platnicky (pravdu povediac netusim ake nejaky vyssi standard...)
vymena radia za sony s usb a bluetooth( uz ma nebavilo stale so sebou zvlacat miliony cd
)
vymena lacnej odratej radicky za homemade drevo slivka by my brother
v plane: planujem udrzat auto v co najorigo stave teda aspon zatial
kedze auto je technicky v top stave ostava mi iba riesit esteticke a komfortne drobnosti, uvidime dokedy
auto window switch z nbfl
lestenie laku
airbagy kontrola vôbec nesvietia na palubke
spojkovy valec - istota je istota
namontovat chybajuci??? air guide
lip z polska... ako origo na 1Oaniv. - nebude to velmi nizke???
postupne zhasinanie svetla v interieri - ak to nebude velmi zlozite prepajanie a rozoberanie - mate niekto skusenost???
Dakujem vsetkym co docitali az sem a prajem vela stastnych kilometrov bez nehôd a zavad
zdravi Martin