Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Emenems MX5 (NA) 1991 - SR

Příspěvekod ADix » 02 dub 2013, 10:42

LordJames píše:
ADix píše:Vítám tě tu...je pěkná...kola určitě nech pokud se ti líbí...já bych jen stříkl ty světla do červena ať to nevypadá tak levně :)

redofil :-D

to zas ne :D ale fakt to vypadá lépe v červené než tyhle číré světla...proto sem to tak udělal na ex Mazdě, pač sem nikde nemohl sehnat za dobrý peníz FL světla :)
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Emenems MX5 (NA) 1991 - SR

Příspěvekod kousmen » 02 dub 2013, 10:44

Je pravda, že tyhle lexus style světla působí docela laciným dojmem a transparentní červená je toho vzhledu zbavuje, taky bych udělal buď to nebo lépe výměnu za originál. Ale myslím, že i bez našich řečí bys to sám udělal. Stejnětak je to i s ostatníma věcma. 17" vypadají dobře, ale tvoje rozhodnutí vyměnit je za 15" bylo určitě správný... Takže přestanu kecat a budu jenom dál s radostí sledovat jakým směrem se tvoje NA ubírá, protože očividně víš co děláš. :P
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Emenems - NA (1989)

Příspěvekod kubec99 » 22 úno 2014, 14:26

Aky rozmer maju tie 17tky AZEV? Ja som vcera kupil 16x7,5 ET25 a chcem ich dat do cierneho plasti dipu. Paci sa mi ich agresivny design bez tych pukliciek :-)
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Emenems - NA (1989)

Příspěvekod emenems8 » 28 úno 2014, 15:20

Myslím, že to bolo J7,5 ET25 rovnako ako u teba. Už rok som ich nejazdil a neviem, či sa ku nim ešte vrátim. Hmotnosť kola v rozmere 17" je už priveľa. Teraz si užívam hravé zimné obutie BBS MAHLE R14 J6 ET15 s pneu 185/65 Barum Polaris 3 :)
emenems8
 
Příspěvky: 85
Registrován: 14 srp 2012, 11:13

Re: Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Příspěvekod emenems8 » 16 kvě 2017, 11:17

Na konci sezóny som na svojej NB (pôvodne sportive pružiny + sportive tlmiče/nie bilstein + sportive stabilizátory P/Z) zamenil OEM pružiny za Eibach Pro Kit (čierne) ale objavil sa problém.
Neviem či ste sa tu s tým niekto stretol, ale za opýtanie nič nedám. Pri prepružení z prednej nápravy niečo klepne. Napadá ma len kosť stabilizátora ktorá s niečím koliduje. Nepredpokladám, že by chodil tlmič na doraz aj keď nič nevylučujem. Na aute sú OEM kosti.
Jazdné vlastnosti sa zmenili s negatívnym efektom. V nájazde do zákruty sa auto zmenilo z neutrálneho na nedotáčavé pričom sa tento neduh zvýrazní pri nerovnostiach na ktorých predok poskakuje. Auto celkovo stratilo na trakcii.
Zatiaľ jediné pozitívum je, že to nižšie auto lepšie vyzerá ale ak nepridem na to ako to vyriešiť tak najjednoduhšia cesta bude návrat k OEM - sportive pružinám.

Týmto nechcem ohovoriť Eibach pružiny, ktoré sú veľmi obľúbené a fungujú v 99% prípadoch k absolútnej spokojnosti. Moje auto nieje sériové a má veľa vecí zmenených od PU silentov/vystuženú karosériu/po bláznivé kolesá s malým ET a veľkým J takže problém bude asi najskôr v zladení setupu.
emenems8
 
Příspěvky: 85
Registrován: 14 srp 2012, 11:13

Re: Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Příspěvekod emenems8 » 16 kvě 2017, 11:24

emenems8 píše:Na konci sezóny som na svojej NB (pôvodne sportive pružiny + sportive tlmiče/nie bilstein + sportive stabilizátory P/Z) zamenil OEM pružiny za Eibach Pro Kit (čierne) ale objavil sa problém.
Neviem či ste sa tu s tým niekto stretol, ale za opýtanie nič nedám. Pri prepružení z prednej nápravy niečo klepne. Napadá ma len kosť stabilizátora ktorá s niečím koliduje. Nepredpokladám, že by chodil tlmič na doraz aj keď nič nevylučujem. Na aute sú OEM kosti.
Jazdné vlastnosti sa zmenili s negatívnym efektom. V nájazde do zákruty sa auto zmenilo z neutrálneho na nedotáčavé pričom sa tento neduh zvýrazní pri nerovnostiach na ktorých predok poskakuje. Auto celkovo stratilo na trakcii.
Zatiaľ jediné pozitívum je, že to nižšie auto lepšie vyzerá ale ak nepridem na to ako to vyriešiť tak najjednoduhšia cesta bude návrat k OEM - sportive pružinám.

Týmto nechcem ohovoriť Eibach pružiny, ktoré sú veľmi obľúbené a fungujú v 99% prípadoch k absolútnej spokojnosti. Moje auto nieje sériové a má veľa vecí zmenených od PU silentov/vystuženú karosériu/po bláznivé kolesá s malým ET a veľkým J takže problém bude asi najskôr v zladení setupu.


Problém sa vysvetlil. Ramená sa doťahovali na zvihnutom aute kedy kolesá viseli. Po spustení auta na zem sa už PU silentbloky neboli schopné správne otáćať. Preto bola jazda neprimerane tvrdá a javila sa akoby jazdilo auto na dorazy.
Naposledy upravil emenems8 dne 16 kvě 2017, 11:31, celkově upraveno 1
emenems8
 
Příspěvky: 85
Registrován: 14 srp 2012, 11:13

Re: Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Příspěvekod emenems8 » 16 kvě 2017, 11:25

Prvé video z prvej tohtoročnej návštevy obľúbeného kopca. Po dlhej zime treba rozhýbať auto aj reflexy. Auto konečne jazdí tak ako má a podvozok na pružinách Eibach pracuje celkom slušne.
Ďalší postreh z tohto fóra ktorý som v nedeľu praktizoval je, že semislicky vyžadujú vyšší tlak v pneu než udáva výrobca automobilu. Doteraz som bol toho názoru, že výrobca automobilu najlepšíe vie ako fúkať pneu a preto som sa vždy riadil štítkom na dverách. Nedávno som bol vyvedený z omylu, pretože fúkať treba podľa výrobcu pneumatiky a nie auta. Takže z 1,8 prechádzam na 2,2.
Po týchto zmenách sa auto pocitovo mimoriadne zlepšilo a reálne zrýchlilo na 2,3km úseku z minuloročneho maxima na nedeľnú prvú jazdu o 5s. Pre posúdenie prikladám aj video.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=2oHv6c8 ... k&index=11
emenems8
 
Příspěvky: 85
Registrován: 14 srp 2012, 11:13

Re: Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Příspěvekod froxic » 17 kvě 2017, 09:41

Jak jsi spokojený s těma JR kolesama? Nemáš nějaké lepší fotky ať kde vidět o kolik to leze ven? Taky uvažuju o JR, ale spíše 8" provedení R15 s ET okolo 20-30.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Příspěvekod emenems8 » 17 kvě 2017, 17:47

froxic píše:Jak jsi spokojený s těma JR kolesama? Nemáš nějaké lepší fotky ať kde vidět o kolik to leze ven? Taky uvažuju o JR, ale spíše 8" provedení R15 s ET okolo 20-30.


To čo chceš je rozumné a malo by ti to pekne sadnúť. Mne to trčí v predu cca 0,5cm a v zadu o niečo viac cca 1cm. Momentálne je to na Eibachoch a nikde neškrtám asi vďaka 195 pneu, ktorá je značne natiahnutá na 8,5 disku no vyzerá to ako z komixu.
emenems8
 
Příspěvky: 85
Registrován: 14 srp 2012, 11:13

Re: Emenems - NB (1998) SPORTIVE (Bývalka - NA (1989))

Příspěvekod emenems8 » 02 čer 2017, 09:24

froxic píše:Jak jsi spokojený s těma JR kolesama? Nemáš nějaké lepší fotky ať kde vidět o kolik to leze ven? Taky uvažuju o JR, ale spíše 8" provedení R15 s ET okolo 20-30.

18871193_10213388546019035_2134687778_n.jpg
Přílohy
18835177_10213388546099037_1429843583_n.jpg
emenems8
 
Příspěvky: 85
Registrován: 14 srp 2012, 11:13

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 159 návštevníků