Po prodeji stávajícího auta a nekonečným sjíždění mobile.de a bazoše jsem konečně pořídil.
MX5 Miata 85kw 91'Po expresní koupi v pracovní době vlastně hlavně jen po telefonu jsem se stal majitelem týhle krásný seriovky bez ABS a posilovače. (Pure verze
)
Budu vám tady ve stručnosti popisovat můj ¨projekt,, a sám jsem zvědavej kam až se s ním dostanu.
Auto ještě není dohlášeno ale to mi přeci nezabrání odstartovat vyhazování peněz za díly a potřebné opravy. Před koupí auta jsem měl plán, že nejdřív nakoupím díly a pak jen seženu auto a bude za týden postaveno, opak je ovšem pravdou jako vždycky
Auto mi bude především sloužit na trackdaye a kamarádské blbnutí po večerech na kopci.... ehmm...a taky jako daily
Tak dost psaní zbytečnejch žvástů a přejdem rovnou k projektu.
První z věcí co bylo určeno na miatu před její koupí byly kola, volant, sedačka, podvozek, brzdy?.
Předek
SSR MKII 14x6.5 et +7 (tušim) 4x100
Zadek
SSR MKIII 14x7 et 0 4x100
Hned druhý den po přivezení jsem kola odvezl na rovnání a následně je nalakoval, nechal vyvážit a znovu obout. Mám ještě objednané SSR matice na tyhle stařešiny, protože nemaj klasickou dosedačku.
Řešil jsem co na ně za gumy ale člen tohoto fora mi je prodal i s gumou takže je prozatím vyřešeno.
Maxsport rb5 f3 s relativně ucházejícím vrorkem.
Mezitím jsem pořídil auto a mohlo se plnohodnotně začít.Do auta byla dneska nainstalována skořepina
Bride Zeta III na série kolejničky a kupodivu to nemá žádné vůle čehož jsem se obával
Odrstraněny madla ze dveří a nahrazené tažnými oky a středový tunel, něco musím vymyslet kolem řadící páky jelikož guma byla zpuchřelá a potrhaná (klasika)
Přijde tam ještě volant
Nardi Classic 360mm původně black ale barva byla už dost zvláštního odstínu tak dostal novej lakHlavice řadící páky klasická koule od firmy
carbonmiataDneska se stihl nainstalovat i stavitelnej podvozek
MeisterR díky němu si auto slušně o proti sérii lehlo a popravdě budu se snažit ještě po pár ujetých KM a pár trackdays nastavit k mojí spokojenosti.
Na autě se při tom podvozku zfoukly i přední destičky za
Hawk HP+ a v plánu jsou i kotouče jak předek tak zadek.
Stávající spojka to vzdala tak jí nahradí opět
OEM Exedy kterou mám někde v lepenkový krabici na cestě ke mně.
Původně jsem měl v plánu miatu směřovat vzhledově něco jako tec-art, noisemaker ale vzhledem ke stavu českejch silnic od toho prozatím upustím.
Tohle je zatím asi všechen update co se na autě zatím udělalo a na co se přišlo. Plány do budoucna jsou a postupně je sem budu vkládat.