Ano, správně jsi odtušil že ta cena nesedí. Loni jsem si chtěl půjčit na víkend NAčko "Tia" s manuálem. Leč v ten čas měla "motor schade", tak mi pan majitel velkoryse za tu samou cenu nabídl vybrat z ostatní nabídky. Ač nerad, sáhnul jsem po Z3 "Zorro" v automatu. Čili místo 5500 za BMW, jsem platil jen 4000, což byla původní cena půjčovného za Mazdu. Cílem toho bylo si potvrdit teoretickou domněnku, že roadster je lepší volba než motorka. Totéž jsem chtěl předvést manželce, která do té doby nebyla moc nakloněna mé tužbě. A ten víkend byl naprosto fenomenální, i kdybych platil plnou cenu. Dokonce pokud by byla cena dvojnásobná. A proto je poměr ceny a zábavy důležitější než nominální cena samotná.
To samé teď s Mazdou. Po první obřadní vyjížďce do našich Buchlovských hor, poté co mi tam Mazďénka předvedla své schopnosti (viz.
viewtopic.php?f=8&t=184&start=3900) jsem pak doma prohlásil, že to auto má DVOUnásobnou cenu a nevyčíslitelnou hodnotu! Nechápu, prostě nejde pochopit, proč jí Němec prodával. Pokud bych za ni zaplatil ještě míň peněz, stejně by zbytek byl směněn za benzín. Tedy bych s ní mohl jezdit víc a poměr ceny a zábavy bych měl lepší ve prospěch zábavy. Důležité pro mě bylo, že jsem nenaletěl žádnému překupníkovy. Kupoval jsem ji po prvním majiteli. Pán dostal téměř to, jak si ji cenil a já se zase vlezl do finančního stropu. Oba jsme byli spokojení. Profit!
Tímto též doporučuju se toho nebát, a pro auto si do Německa zajet osobně. Nejen že ušetříte, užijete si neobvyklý výlet s krásným suvenýrem, ale hlavně pak k autu budete mít znatelně bližší vztah. A jeho hodnota pro vás bude vyšší. To je důležité.