;) Zdravím zdejší osazenstvo, ahoj.
Dlouho jsem se rozmýšlel, zda-li mám vůbec toto téma přidávat, protože se v mém případě jedná o zcela obyčejnou NB (prozatím),
nicméně nakonec jsem se rozhodl, že na škodu to určitě nebude, tak jsem se nakonec rozhodl jednat
Nejdřív trocha parametrů o mě : Jmenuji se Lukáš Kubín, bydlím v Praze, kde se ale snažím ve svém volnu zdržovat
se co nejméně je to možné, jinými slovy, Praha mě nějak extra moc nebaví
S některými z vás jsem se už potkal, s některými dokonce i několikrát, auto mám už několik let, ale na forum
jsem se registroval teprve poměrně nedávno, chodil jsem sem ale už dávno předtím "stalkovat"
a
sledovat nejrůznější zajímavé projekty.
Ve výběru MX5 mě značně ovlivnil kolega mého otce už ve velmi útlém věku. Tenhle nadšenec postupně vlastnil (a vozil mě)
v Hondě Delsol, Toyotě MR2 Turbo, RX 7 FB pak chvíli FC a mimo jiné právě MX5 NA...
Od té doby (to mi bylo cca 12 let) jsem věděl, že alespoň jedno z těch aut budu mít, až tak na mě jeho vozy zapůsobily.
Po čase jsem samozřejmě jako spousta ostatních hrál NFS underground
a tím se to zpečetilo zřejmě nadobro
akorát to trochu déle trvalo a předcházelo tomu vlastnictví několika "obyčejných" vozů.
Na autě si rád spoustu věcí dělám sám, jelikož mi při současném zaměstnání (oproti minulým) chybí práce rukama,
která mě baví a nechci v ní příliš zakrnět... jednou ty zkušenosti určitě zase zužitkuju.
Teď trocha slov o vozítku:
Jedná se o NB6 v barvě Twilight blue mica, vyrobeno léta páně 1999, v provozu 2000, auto bylo dovezeno před několika lety
z německa, ale původní majitel v čr chvíli přes léto pojezdil a rozhodl se, že auto prodá a pořídí něco jiného,
mimochodem, aktuálně má znovu NBčko
Jelikož rád jezdím okresky a auto používám v podstatě pořád, nejsem uplně estét, jde mi spíš o to,
aby auto bylo motorově a podvozkově v kondici a jezdilo co nejlíp to umí, takže je to ve finále tak,
že je docela poznamenané okolním provozem, především parkováním ostatních ohleduplných spoluobčanů
a mě je to celkem fuk.....raději "pořádný" motor, než celolak
Na autě je instalován Rollbar od Pavla dvěstěšede, taktéž i zánovní vinyl na střeše je od něj,
Budíky teploty a tlaku oleje a olejový chladič setrab (7row), dále svíce a kabely NGK (také od místního člena) a
"short ram" sání za pravé světlo.
Aktuálně jezdím na 15*7 kolech O.Z. racing - Ruote mesh obutých do Potenza adrenalin re002, rád bych časem
pořídil sadu nějakých kultovních Japonských kol, jsem na to trochu úchyl
Co se týče estetiky, je na ní jen přední OEM lip, (pod který časem přijde decentní splitter)a na zádi
ducktail časem bych rád přidal origo sportive prahy a tím estetika končí.
Do budoucna je v plánu celkem dost i zásadních věcí, hlavně tedy podvozek, nebo jen progresivní pružiny to
se ještě uvidí, skořepiny/skořepina, špéra....ta mi tam celkem chybí a rád bych měl hezky vyladěný atmosférický motor,
proto ITB a vše okolo, jenže to se taky uvidí.
Plány jsou jedna věc, ale uvedení do praxe je věc druhá, záleží jak se vše vyvine nějak na to netlačím, protože
člověk musí bohužel v životě řešit o mnoho víc věcí, než jen stroj. Takže času dost, auto prodávat nehodlám
nikdy, takže mi není líto do něj investovat a klidně si s tim i počkat
Teď koukám, že text je docela dlouhej...no, kdo to přečte celý, ten má mojí poklonu
Časem přidám více foto, moc to neprožívám a nefotim a pak si řeknu, že je to
vlastně škoda...