Vavris - NCFL 2.0, 6MT, Bilstein ňuňu <3

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the bussiness 8-)

Příspěvekod elektron » 15 pro 2016, 20:27

Pekna praca (dual TB plus kompresor) ;) .
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Vavris » 08 srp 2017, 13:27

Fuj, to je ale zaprášené téma. Takže si nachystejte scrollovátko, ubiju vás fotkama :lol:

Takže popořadě. Ještě nějaké velmi staré foto z výměny brzd a brzdovky.
a9.jpg

a10.jpg


No a přes zimu jsem si říkal, že učiním vratnou foamectomy (tedy zespod) a pak se budu těšit ze zázračného nově nabytého místa pod volantem. Kombinace NBFL sedadel s kůží a výhřevem je vážně pro Evropana zcela nevyhovující sestava a internety hýří nadšenými reakcemi, takže jsem se těšil.

vykrájel jsem skoro 4 cm, jak krásné sezení slibovala vykrojená kořist - zde hrdě nabodnuta na nůž.. (foceno dětskou lopatičkou)
a12.jpg


poté se mi kupodivu podařilo sestavit vše zpět, malý Vavris otestoval funkčnost a říkal, že dobrý... (foceno obracečkou na maso)
a11.jpg


Leč výsledný dojem mě nijak extra nenadchnul. Pod volantem sice trošku místa přibylo a dokonce už můžu kopnout meziplyn, ale stále musím sedět s podkopnutýma zádama, abych s otevřenou střechou nelízal čelem koruny stromů, když jedu lesem... Ale o kousek lepší to teda je, no :-)
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Vavris » 08 srp 2017, 13:38

V průběhu jara ještě došlo na samozřejmé vyčištění a impregnaci střechy Renovem - tentokrát jsem pro pořízení fotky použil uchošťour

a16.jpg


Vyměnil jsem si nemrzku (a zjistil, že ten plastový výpušťák na chladiči je tvrdý jako gumový medvídek :-/ ), prošťouchal kanálky, jestli v nich není bordel, spravil kryt pod motorem, který někdo přede mnou špatně napasoval a protože neseděly dírky do dírek, na hovado připevnil různými vruty a pásky a konečně i vyměnil olej v diffu - zkoušel jsem dle rad o pár stránek zpět čachry s viskozitou, ale nepocítil jsem žádnou změnu, která by byla větší než placebo efekt.

No a při tom všem jsem teda vyfotil něco, s čím se musím pochlubit :-) Akorát teda nechcu moc machrovat, aby konstatování "čumte na super nosníky" nemotivovalo ty zárodky rezavých sraček, které někde uvnitř možná jsou, podívat se ven :D :D
a6.jpg

a5.jpg
Naposledy upravil Vavris dne 08 srp 2017, 13:41, celkově upraveno 1
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod TeeJay » 08 srp 2017, 13:40

Tak to vyřízni pořádně, sám jsem vděčný předchozímu majiteli, co sedačku seřezal hezky ze shora... :) Tak jsem stejnou úpravu dopřál spolujezdkyni a je mi vděčná.

Pak jsem na své sedačce uříznul i spodní bouli a bylo to super, jen jsem si po dovolené ve Schweizu řekl, že to není úplně pohodlné (něco mě tlačilo) a spodní bouli jsem tam vrátil - u čehož jsem zjistil, že mě tlačila železná výztuha, na které drží polstrování, v sedačce. Tak jsem výztuhu pokrátil, ale pěnu boule jsem vrátil zpátky. No a hned jak jsem si do auta sednul, tak jsem toho zase litoval a boule půjde opět pryč :)

A nosníky? Vypadají zvláštně, skoro bych řekl, že to je nějaká nerezová náhrada - a nebo mě oklamal blesk tvých uchoštourů :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Renee » 08 srp 2017, 13:47

Taky jsem uřízl celou bouli (snad 5cm) a rozdíl veškerý žádný. Víš ale proč? Protože stejně jako ty sedím s podkopnutými zády, takže prdel mám v místě kde už to vykuchaný není. Když si sednu prdelí tam kde má bejt, tak to cítit je, ale chtělo by to taky víc... Jenže to víc nejde, protože jsem už narazil na konstrukci sedačky... :|
Navíc jsem vykuchal i opěradlo (pro vyšší boční vedení - což vyšlo), které od té doby nehorázně vrže na nerovnostech...

Takže se řadím vedle tebe do skupiny lidí nenadchnutých foamectomií. :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Vavris » 08 srp 2017, 13:50

No a na závěr teda už jen ty radosti.

Pár foto na téma - jak umístit do Miaty dítě, batoh s nezbytnými věcmi pro přežití dítěte, odrážedlo a měsíční nákup.
a15.jpg

a14.jpg

a13.jpg


Dále dvě fotky s nějakýma mrdkama, které mi trochu zničily život. S2000 s lamelou a zkráceným převodem je prostě boží - takovou husinu z Miaty nikdy mít nebudu. BMW 340i M-performance bylo zase první novinářské auto, které jsem opravdu nechtěl vrátit. Úplně dokonalé není, ale lepší daily driver pro nadšeného řidiče jsem asi ještě neřídil.

a7.jpg

a8.jpg


No a ještě pár krásných fotek od mistra Dana Martínka z tohoto víkendu.

20706148_10211640525266207_1437371896_o.jpg

20706206_10211640525146204_1522524193_o.jpg

20707192_10211640525186205_2089307953_o.jpg
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod cavan » 08 srp 2017, 13:52

mna ani nezaujali tie nosniky ako skor to zelene cudo.. ako si s tym podvozkom spokojny. aky to je typ? rozmyslam nad tym, a neviem ci tein alebo prevelice ospevovany meisterR..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Vavris » 08 srp 2017, 14:07

Ještě jsem zapomněl zhodnotit brzdy: EBC Turbo Groove + Hawk HP+ = snad ještě mohutnější účinnost, než DBA + Hawk. Místy mi to přijde už trochu přebržděné. A při lehkém dobržďování v nízkých rychlostech piští vskutku příšerně. Lidi ve městě to oceňují efektním synchronním praskáním hlav :lol:

Teejay: Nemíním z té sedačky udělat jen nějaký stroze vypolstrovaný skeleton, to už by imho byl overkill a rači koupím něco pořádného :-)

Rennee: Je, je to tak, to ubrání vychází nejvíc přesně tam, kde sedět nechceš, protože jinak máš výhled přes "split screen". Od kuchání opěradla jsem upustil přesně z důvodu, které píšeš, pár lidí si na to stěžovalo, tak jsem rači stáhnul ocas... Ono, v Miatě stejně supluje boční vedení středový tunel a dveře :D

cavan: No, s MesiterR jsem doposud neměl tu čest, ale podle nadšených reakcí bude asi lepší. To co tam mám já by měl být Tein StreetFlex (snad to píšu správně, už jsem to tak koupil), je to spíše cestovní podvozek... Do poloviny tuhosti je skutečně komfortní, řekl bych že více, než série, ale nedejbože, když trefíš nějaký hrbol. První měsíc vlastnictví jsem rozhulákaný na okresce přejel nějaký hrb, obě nápravy šly do dorazů a já už jsem se viděl v poli jak mi auto začlo tancovat. Takže to šlo okamžitě do tvrda - zadek jezdím na úplně nejtvrdší nastavení, předek asi o 6 cvaků menší - je to lehce udrncané, ale nic hrozného a nerovnosti (snad s výjimkou těch extrémních) už to umí pobrat, aniž by se člověk musel bát, že ho to kopne. Nicméně, jde nastavovat jen tuhost, výška jedině společně s předpětím pružiny a v malém rozsahu (nejde s tím krásně šoupat nahoru dolů pomocí pouzdra pístnice jako třeba u BC), nijak nadšený z toho nejsem, určitě bych zkusil MeisterR. Na druhou stranu, je na autě už cca 70tkm a nevypadá zdechle, což asi na coilover není zlý výkon.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod cavan » 08 srp 2017, 14:22

dakujem za recenziu. ja som pokukoval po tych istych, ale asi po tom co hovoris prehodnotim kupu.. :)

k tomu ze ti sadli az na dorazy, teraz som niekde cital (mam dojem ze niekto na FB) ze ma bilstein, vymenil tam dorazy za nejake mensie a ze to lepsie jazdi.. ale podrobnosti neviem, tak mozno aj to by nebolo este zle vyskusat.. ;)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Robo96 » 08 srp 2017, 20:18

ze to jazdi na dorazy s kratkymi strunami treba riesit v prvom rade pomocou top hatov a nie kratsimi dorazmi..
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 276 návštevníků

cron