Ještě jsem zapomněl zhodnotit brzdy: EBC Turbo Groove + Hawk HP+ = snad ještě mohutnější účinnost, než DBA + Hawk. Místy mi to přijde už trochu přebržděné. A při lehkém dobržďování v nízkých rychlostech piští vskutku příšerně. Lidi ve městě to oceňují efektním synchronním praskáním hlav
Teejay: Nemíním z té sedačky udělat jen nějaký stroze vypolstrovaný skeleton, to už by imho byl overkill a rači koupím něco pořádného
Rennee: Je, je to tak, to ubrání vychází nejvíc přesně tam, kde sedět nechceš, protože jinak máš výhled přes "split screen". Od kuchání opěradla jsem upustil přesně z důvodu, které píšeš, pár lidí si na to stěžovalo, tak jsem rači stáhnul ocas... Ono, v Miatě stejně supluje boční vedení středový tunel a dveře
cavan: No, s MesiterR jsem doposud neměl tu čest, ale podle nadšených reakcí bude asi lepší. To co tam mám já by měl být Tein StreetFlex (snad to píšu správně, už jsem to tak koupil), je to spíše cestovní podvozek... Do poloviny tuhosti je skutečně komfortní, řekl bych že více, než série, ale nedejbože, když trefíš nějaký hrbol. První měsíc vlastnictví jsem rozhulákaný na okresce přejel nějaký hrb, obě nápravy šly do dorazů a já už jsem se viděl v poli jak mi auto začlo tancovat. Takže to šlo okamžitě do tvrda - zadek jezdím na úplně nejtvrdší nastavení, předek asi o 6 cvaků menší - je to lehce udrncané, ale nic hrozného a nerovnosti (snad s výjimkou těch extrémních) už to umí pobrat, aniž by se člověk musel bát, že ho to kopne. Nicméně, jde nastavovat jen tuhost, výška jedině společně s předpětím pružiny a v malém rozsahu (nejde s tím krásně šoupat nahoru dolů pomocí pouzdra pístnice jako třeba u BC), nijak nadšený z toho nejsem, určitě bych zkusil MeisterR. Na druhou stranu, je na autě už cca 70tkm a nevypadá zdechle, což asi na coilover není zlý výkon.