Vavris - NCFL 2.0, 6MT, Bilstein ňuňu <3

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod moah » 08 srp 2017, 21:53

Co je to top hat?
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod TeeJay » 08 srp 2017, 21:59

Horní uložení, prostě čepice :D
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod moah » 09 srp 2017, 00:15

oka, co na tom má člověk se sníženým podvozkem řešit? :)
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod TeeJay » 09 srp 2017, 10:28

Můžeš je mít zvýšený, díky tomu má pak tlumič delší pracovní dráhu :) ale zase když to propruží a dojdeš na dorazy, tak spíš škrtneš podvozkem, protože auto se při propružení dostane ještě níž. Ale to je pak problém kombinace tlumičů a pružin a špatný silnice :) Tady to někdo hezky vysvětlil na Integra fóru http://www.team-integra.net/forum/18-su ... mmies.html
Naposledy upravil TeeJay dne 09 srp 2017, 16:01, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod moah » 09 srp 2017, 15:59

TeeJay píše:Můžeš je mít zvýšený, díky tomu má pak tlumič delší pracovní dráhu :) ale zase když to propruží a dojdeš na dorazy, tak spíš škrtneš podvozkem, protože auto se při propružení dostane ještě níž. Ale to je pak problém kombinace tlumičů a pružin a špatný silnice :) Tady na to někdo hezky vysvětlil na Integra fóru http://www.team-integra.net/forum/18-su ... mmies.html


Dikes ;)
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Robo96 » 14 srp 2017, 09:07

ide o to ze doraz je sucastou tlmiacej sustavy a je na to nejak navrhnuty, tym ze ho skratis a pritvrdis sice ziskas 2cm ale dalsi naraz na doraz bude o to tuhsi a viac nakopne. 3cm tophat ti predlzi drahu tlmica o 3cm s tym, ze zachova povodny doraz, ktory je "komfortnejsi/progresivnejsi" + aj piesty maju urcitu pracovnu drahu vo vnutri tlmica, ktora niekde konci, a tym ze auto znizis sa priblizujes ku koncu pripadne mozes ist aj na doraz co je pri tlmicoch absolutne neziaduce, toto tiez top hat osetri pretoze zdvihnes piest v kludovej polohe o 3cm hore(dalej od dorazu). podvozok s top hatom urcite neskrtnes.. takze top hat je proste lesie riesenie, 1 par stoji nieco cez 100usd co nieje zle.
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod cavan » 14 srp 2017, 11:18

robo, ale top hat riesi problem v podstate len problem ak vymenis pruziny alebo ak mas vyskovo nastavitelny pozvodok tou nespravnou formou nastavenia predpnutia pruziny, tzn stlacis tym aj tlmic a skratis mu jeho pracovny rozsah. top hatom tlmic zdvihnes do "povodnej" polohy, pracovny rozsah zostane aj tak skrateny lebo mas kratsie pruziny. tlmic by sa ti na svoj doraz nemal dostat nikdy, mali by ho zastavit dorazy na podvozku. chapem to spravne?

kazdopadne, jedine spravne riesenie su poriadne coilovery kde sa vyska nastavuje tak aby sa nemenilo predpnutie pruziny..

vavris, sorry za OT.. :)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Robo96 » 14 srp 2017, 13:28

ano, ide hlavne o rozsirene kombo eibach + bilstein a lacne coilovery, ktore nemaju nastavitelne predpatie pruziny..
Pracovny rozsah ale neostane rovnaky, ten je dany rozmerom nameranym od tela tlmica po doraz, a tym ze pouzijes top hat ho predlzis prave o dlzku tophatu pretoze posunies doraz napr. o 3cm vyzsie. Kedze ma MXka dost velke podbehy tak sa da takto ziskat pri znizenom aute dlhsi chod napravy, ale ako bolo spomenute, aj brucho auta pojde o nieco nizsie pri maximalnom prepruzeni. Dlzka chodu by sa nezmenila iba v pripade, ze pruzina dosiahla fyzicky svoju maximalnu stlacitelnost (teda ze su vinutia uz naskladane "na sebe") uz pred tym nez dojde tlmic do "zony tophatu" tam uz je to ale iny problem.

kazopadne mas pravdu, dobre coilovery su lepsie riesenie, rozdiel je ale v tom ze eibachy a aj bilsteiny zo sportivky zozenies za par korun a mas celkom fajn fungujuci setup, kdezto dobry podvozok uz tak lacny nebude :)
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod Vavris » 18 srp 2017, 14:14

Hele, já myslím, že to je podnětná diskuze, horní uložení se často pomíjí, takže jen houšť.

No a teď z jiného soudku. Kdyby náhodou měl někdo zájem, tak by ta moje mrcha mohla být na prodej.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Vavris - NBFL-SC - back in the business 8-)

Příspěvekod froxic » 21 srp 2017, 08:00

A nechceš prodat jenom SC? :twisted:
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 230 návštevníků