Skrblík píše:V autě už byl jednou diff vyměněný, takže buď někdo prodal open diff jako samosvor a nebo v něm praskla lamela, která zaručuje svornost ( NBFL má Fuji Torsen a když se na technické zkouší zadní brzdy, tak se může lamela ulomit) Nyní se to projevuje tak, že se protáčí ppouze jedno kolo a na druhé nejde žádný výkon
Torsen a Fuji jsou dva různé diferenciály. Ať zůstaneme u NBfl, tak 2001 - 2003 se montovaly Torsen Type II. Během roku 2003 se pak začaly montovat Tochigi Fuji Super LSD a montovaly se až do roku 2005 včetně, kdy výroba NBfl končila.
Lamela se může rozlámat jen na druhém jmenovaném, takže se to týká jen aut s původním diferenciálem vyrobených 2003+ a dál. Ti, co mají Torsen, mohou být v klidu
Tomin: Ano, pokud se nerozsype úplně, tak se chová jako otevřenej diferenciál - s Tochigi Fuji Super LSD to tak často je. Ale určitě bych nechtěl střepy lamely v diferenciálu...