Ale z jiného soudku. Máte někdo v Miatě externí budíky, nevím třeba voltmetr, olej, tlak? Sháním vzory, fotky, nápady na zimu Pošlete prosím. Nechci šahat do přístrojovky.
osobne neodporucam davat pridavne budiky do A stlpika, dost to tam zavadzalo a to som ich spravil tak aby to bolo minimalisticke tak som ich presunul Vmeter mam spraveny tak ako to robi vhml namiesto orig tlakomeru a teplotu a tlak oleja takto, ku vsetkym kablom tu mas pristup a jedinu vec na ktoru musis kabel tahat je do motoraku signal z cidla. robi sa na to aj adapter ak si nechces robit svojpomocne na 2 alebo 3 budiky, ktore su natocene na vodica
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor 1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
svietia a ukazuju, rucicky neposkakuju a ani otacky motora ich neovplyvnuju (to je ale skor vec zapojenia) takze spokojnost, to je asi vsetko co si potreboval vediet?
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor 1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Dnes jsem poprvé nasadil a projel se po dálnici s HT a nepříjemně mě překvapil zvuk linoucí se z předního skla (přechodu střechy). je to normální, že HT tak hučí?
Kámoš taky koupil HT a prej mu to dělalo randál, ale časem to sedlo. Nevím jestli měl stejný problém jako popisuješ. Taky se dají poštelovat zámky, tak to můžeš zkusit trochu utáhnout nebo povolit.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?