Ahoj, rád bych Vám představil svojí miatu. Jedná se o mé první auto. Při nákupu měla najeto 159345 km a bylo dotaženo z DE na podvalu. Po přivezení domů se dala do garáže kde se začal zjišťovat její stav a strávila tu necelé 3 týdny, během kterých proběhly tyto úpravy či opravy.
- Po přivezení
7.6 - 1.7.2017 (159345 km)
Cena: 89 359 Kč
Auto 60 000 Kč
Ošetření podvozku 1500 Kč
Manžety na tlumiče 3200 Kč
Těsnění převodovky a diferenciálu 800 Kč
Olej převodovka 700 Kč
Olej o motoru a filtr 750 Kč
Žárovky do interiéru 160 Kč
Náhradní klíč 280 Kč
Ekopoplatek 5000 Kč
STK + Emise 2500 Kč
Přihlášení 800 Kč
Povinný ručení 3400 Kč (Pro doplnění jsem pojištěn u České pojišťovny, smlouva je udělána převodem bonusů od mámy, limity 150/150 a první nehoda nebude mít vliv na malusy, též se nezmění cena po dobu 3 let)
Povinná výbava 650 Kč
Stěrače 180 Kč
Sada na opravu skel 650 Kč
Těsnění řadící páky Mazda 1850 Kč
Rozvody Continental a vodní pumpa SKF 3500 Kč
Barva a štětec 934 Kč
Těsnění výfuku a silikon na karoserii 752 Kč
Stojany pod auto 329 Kč
Brusný kotouč, šrouby, podložky a technický benzín 1424 Kč
- Kompletní natření podvozku odrezovačem
- Výměna brzdové kapaliny, motorového oleje včetně filtru
- Odstranění staré vazelíny v mechanismu el. dveří a nanesení nové (už to aspoň trošku jezdí)
- Výměna těsnící lišty u řidiče a natření začínající koroze uvnitř dveří
- Výměna šteftu u pravého předního kola
- Výměna silenbloku u koncovky výfuku
- Přimontování krycích plastů pod motorem
- Výměna manžet na tlumičích a natření černou barvou pro jejich ochranu
- Tlumiče
- Kontrola stavu brzd a obroušení kotoučů a destiček od rzi
- Brzdy
- Vyvaření děr pod pravým zadním podběhem a natřeno karosářským tmelem a přetřeno barvou pro dočasnou ochranu
- Díra v podběhu 1
- Díra v podběhu 1 - po opravě
- Díra v podběhu 2
- Díra v podběhu 2 - po opravě
- Výroba rozpěr u diferenciálu
- Výztuhy diffu
Všechny šrouby při výměně natřeny vazelínou!!!