TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 16 říj 2017, 21:19

Poslední příspěvek z 11. srpna, to je něco špatně :D tak aspoň část toho, co se událo, ve zkratce - aspoň co se textu týká, takže photo heavy příspěvek.


Vyčištění kolejnic oken, moc se jim nahoru ani dolů nechtělo :)
Obrázek


Vozit dva snowboardy uvnitř dva roky stačilo, takže následující zimu už na nosiči na kufru :)
Obrázek


Pak jsem taky dlouho chtěl denní svícení a nelíbily se mi aftermarket světla, co tam nepasovala. Takže nakonec originál mlhovky + LEDky + rozsvicení přes DRL controller z eBay s otočením klíčku, vypnutím při rozsvícení parkovaček (první poloha) a blikáním příslušného světla za zhasnutí druhého, když dám blinkr :D
Obrázek


Ale to jsou vesměs takový legrácky.
Chleba se začal lámat 24. září. m8rinek prej už dlouho nic neřezal, tak jsem mu dovezl svoje auto, potřebovalo něco uříznout a zase navařit :D od prvního dne, co jsem ho koupil. Měl o zábavu postaráno :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nakonec tam toho bylo třeba řezat a vařit víc, než jsem doufal, hlavně kolem zadních podběhů, ale poradil si levou zadní a 3. října jsem si auto zase vyzvedl a vypadalo víc než dobře :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Hned další den 4. října na kitování, broušení a lak, kde se chvíli zdrželo, ale 13. bylo hotovo a výsledek naprosto bezchybnej a vyloženě za babku. Sám lakýrník říkal, že to bylo práce víc, než očekával, ale výsledek nemá chybu - ať už o hladkost spojů, skrytí spoje mezi prahem a lemem nebo krupicí v dolní části lemu a na prahu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Takže spokojenost a v sobotu a neděli po večerech, když jsem se dostal domů, došlo na montáž rollbaru :)
Ještě než jsem se k tomu dostal, tak mě trošku rozhodila voda v koberci u řidiče. Takže aspoň zvednout koberec, vyhodit prodojený tlumení, koberec vytřít a celej víkend sušit v rámci možností.
Obrázek

Koberec schnul a já mezitím s budoucím tchánem montoval rollbar, což byl původní plán na víkendové večery :D šlo o rám z místního GB od whispera, kopie G5. Provedení super, sváry pěkné, i když se v tom prd vyznám, seděl docela přesně, veškeré nepřesnosti do 5mm, takže nic hrozného, co by rána palicí na správné místo nevyřešila :D ale většinou stačila jemná práce s nůžkami na plech nebo pilkou na železo.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Dva večery a rollabar byl na místě, dneska jsme ještě s přítelkou vraceli všechno (plechy, koberce, plasty, pásy, sedačky) zpět a řezali, co bylo potřeba (plechy, koberce, plasty). To se povedlo, tak následovala krátká testovací vyjížďka v barevném podzimu a... paráda :)
Obrázek
Obrázek

Rollbar prostě dokáže dost zásadně zpevnit auto, ale to je zkrátka jasné vzhledem k tomu, jak je pevný, jak je přichycený a "rozkročený". Ale sedačku teď mám o trošku víc vpředu než jsem ji míval, na což si budu chvíli zvykat, najdu si lepší pozici nebo si koupím nějakou Corbeau skořepinu :D trošku mě štvou pásy, protože excentr na pás jsem v balíčku neobdržel, takže jejich namotávání i vymotávání je pěknej vopruz, ale to se vyřeší :) obával jsem se špatného výhledu dozadu, to se ale vůbec nekoná, vidět je dozadu v rámci možností naprosto v pohodě.

A teď zbývá už jen jezdit, řešit další zábavné detaily, připravit se na zimu a na jaře zrepasovat celej spodek (všechny díly už mám - čepy řízení, dolních ramen, silentbloky do ramen, barvu, Mazdaspeed/Competition silentbloky diffu a motoru (tvrdší, ale furt gumové), misky pod diff, přední kotouče, ..., 5 litrů Dinitrolu 4942, kompresor s pistolí a všechno ostatní, co je potřeba, pokud jsem na něco zapomněl.Jen se mi do toho teď úplně nechce, práce moc a času málo) a pak, přestože to zní neuvěřitelně, auto bude úplně komplet hotové tak, jak jsem ho kdy chtěl. Teda, většinu performance věcí, co na autě mám, jsem nikdy neplánoval, ale tak nějak se ty plány furt mění, resp. přibývá toho, co chci :D
Naposledy upravil TeeJay dne 01 dub 2019, 20:39, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod JohnyS » 16 říj 2017, 23:47

Super vlákno, s fajn nápady. Tady to budu sledovat :)
Jen bych na tebe měl dotaz, chystám se nedaleko od tebe pustit do zadní nápravy a jelikož nevím jaké siláče tak jestli můžeš na ty Duraflex 80 shore A dát nějakou recenzi ? :)
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 17 říj 2017, 00:12

Nemám je ještě na autě. V ruce působí jako jakýkoliv jiný polyuretany s tím, že se s nimi nikdo zas tak nepáral - otřepy tam jsou, tak je prostě musíš ořezat, a u některých se jádra pohybují volně, u některých sotva.
Takže horší kvalita zpracování, ale na použitelnosti jim to nic neubrání. Excentrické nejsou, myslím, že kdyby byly, tak bych si toho všiml, když jsem je roztáčel na vrtačce :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A jádra potřebují vyleštit, aby se snadno pohybovala v silentbloku (vhml poví víc), ale najdeš to i na YT.
Obrázek
Prostě rameno se musí na nápravnici volně pohybovat nahoru a dolu. A když bude jádro v siláči narvané, tak ten pohyb půjde hodně ztuha. Auto je dost těžké, aby to byl naprosto zásadní problém, ale pak auto může vrzat (a v takovým případě ani grafitová příměs, která v těhlech konkrétních siláčích je, nepomůže), může to mít i negativní dopady na chování auta a ramena budou víc namáhaná (to nechceš). A když jsem vzal do ruky tyhle siláče, víceméně všechna jejich jádra se v nich sotva pohybovala, i třeba ven je bylo třeba tlačit velkou silou. Tak se jádro smirkem zbrousí a vyleští a problém je vyřešenej. Jen je potřeba dbát, aby to stále platilo, když se siláče dají do ramen a na auto - musí se stále pohybovat celkem volně :)

Nemám problém koupit siláče za 9-10k z IL. Ale nechci, ta cena mi přijde mimo, takže půjdu touhle cestou a věřím, že se budu řadit mezi další spokojené uživatele - není důvod, proč by ne. A to je MX-5 moje celoroční daily i stroj na zábavu v jednom.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod froxic » 17 říj 2017, 07:50

Super práce a ten pán z Jablonce prostě umí :-) K té tuhosti, můžu potvrdit že rollbar auto ještě více zpevnil než bylo (polyuretany, vzpěry jak vepředu tak vzadu mezi tlumiči, jiný podvozek) a po instalaci frame failů a taikanů do dveří jsem si řekl wow, zase je to auto o kus lepší. Podvozek více pobere a i rozbité cesty jsou pak pohodlnějí (hlavně menší nerovnosti). Takže co raily, půjdeš do nich? :P
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod JohnyS » 17 říj 2017, 08:22

Díky moc za názor, asi do nich taky půjdu a za ušetřené peníze to dám do komaxitu
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod mojžo » 17 říj 2017, 08:39

Super práca.

Zakaždým keď to tu listujem, tak obdivujem tie fantastické custom sedadlá. Krajšie som nevidel.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 18 říj 2017, 09:46

froxic: Ne, u railů jsem si už kdysi dávno řekl, že je nechci, auto nemám snížený, podvozkem jsem štrejchnul asi 3x za 2 roky a bez motýla auto tolik nezpevní, jsou spíš na ochranu, kterou nepotřebuju :)

JohnyS: Jsou lepší barvy na spodek než komaxit, já budu nápravy a ramena barvit alkytonem. Je pružnej a neodštěpuje se.

Mojžo: A já blázen furt přemýšlím, že je vyměním za skořepiny :D
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod JohnyS » 18 říj 2017, 09:57

TeeJay píše:froxic: Ne, u railů jsem si už kdysi dávno řekl, že je nechci, auto nemám snížený, podvozkem jsem štrejchnul asi 3x za 2 roky a bez motýla auto tolik nezpevní, jsou spíš na ochranu, kterou nepotřebuju :)

JohnyS: Jsou lepší barvy na spodek než komaxit, já budu nápravy a ramena barvit alkytonem. Je pružnej a neodštěpuje se.

Mojžo: A já blázen furt přemýšlím, že je vyměním za skořepiny :D


V tom ještě taky nejsem rozhodnuty, chci to udělat pořádně a nerozumím tomu. Myslíš, že ten alkyton je lepší? Je fakt, že hodně ušetří a je to i snazší než shanět kde to do komaxitu dají
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 19 říj 2017, 23:38

Já s ním mám samé dobré zkušenosti - už jsem s ním natíral ledacos, viz třeba vzpěry na podvozek pár příspěvků zpátky, takže moje volba je jasná.

A aby ten podzim nevypadal tak smutně... tak jedna večerní fotka se sousedovým závoďákem, který rád parkuje vedle mě :D bez zásahu photoshopu, foceno v 11 večer mobilem, který nestojí ani 30, ani 20, dokonce ani 10 tisíc na ISO 100 s 1s expozicí - pro detaily doporučuju rozkliknout a 1:1 zoom.
Obrázek
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod vhml » 20 říj 2017, 09:09

A to máš pořád tu Lumii? Já letos pořídil Xiaomi Redmi Note 4. Za ty prachy úplně skvělý, ale takový fotky to stejně nevymysli.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

cron