Pár týdnů zpátky jsem nahodil HB3 (dálková) i HB4 (potkávací) Night Breakery od Osramu. Udělal jsem fotky s pevným nastavením pro srovnání.
Potkávací s obyč žárovkami (něco jako Hella)
Potkávací s Night Breakery
Dálková s obyč žárovkami v potkávacích i dálkách (tady je to trošku zavádějící, protože při dálkových svítí i potkávací)
Dálková s Night Breakery v potkávacích i dálkových
Výsledek? Světlo je bělejší a svítí dál. Furt je ale jednoznačně žluté. Každá sada stojí 6-7 stovek, takže jestli se investice vyplatí, ať si každej zváží. Uvidíme, jak dlouho vydrží
Rozhodně je rozdíl markantnější u potkávacích.
Pak jsem v HK potkal kolegu s pěkným NA
Taky nám doma foukalo a auto bylo venku.
Pak jsem si vyzdobil interiér kůží anglického dobytka
A poprvé jsem se svezl na okruhu. V Sosnové. Skvělé, ale je vidět, že to prostě není prdel jezdit dobře. Takže hlavně potřebuju vyladit stopu, brzdit malinko v lepší chvíli a asi pořídit lepší destičky, ATE brzdí, ale za studena lépe
A asi vyladit, jak moc to foukat - měl jsem něco mezi 1.7 - 1.9 za tepla. Drželo to až moc dobře na to, že to není žádnej semislick. Ale asi to bude tím, že jsem jezdil moc pomalu
A video na závěr. Druhý kolo bylo lepší než první. Ale pasáž "polňačka" nebrat vážně, tam jsem se neodvážil jet naplno, protože tam tekla voda přes cestu a pravidelně mi tam v 90 km/h ulítával zadek, z čehož jsem neměl dobrý pocit, tak jsem jel radši pomaleji. Zkrátka moc rychlá pasáž na to, abych se tam cítil bezpečně při využívání plného potenciálu auta
https://www.youtube.com/watch?v=D9MCunrK-qc