vhml - 1,8 NB s GT kitem

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod Cromoly » 24 říj 2017, 13:40

TeeJay píše:Václav vyříznul zadní packy, na kterých drží sedačka, z kastle. Dobře jsou vidět na téhle fotce, co jsem sem dával nedávno, když jsem našel prodojenej koberec pod svojí sedačkou :D
Obrázek

Podle fotky to vypadá, že stačilo odvrtat bodový sváry (haha, to sis musel užít) a pak asi díru skrz kastli, kterou projde šroub k protikusu.
Diky za objasneni, neslo mi prave do hlavy co se tam delo kdyz jsem videl tu predni cast klasicky jak ma byt :-)
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod moah » 24 říj 2017, 16:09

vhml píše:Vypárat ten předek už není taková sranda, právě kvůli tuhosti auta.

moah: to taky není úplně tak jednoduchý, narazíš na to, že už sedačka leží na zemi na té plechové bouli. Bez zásadní domoci palicí to nejde realizovat. I v mým případě jsem tam musel vyklepat důlek na hlavu šroubku od framerails. Plus u mě je druhej problém, že na závodech s tím jezdí i otec, kterej potřebuje mít sedačku jinak.


Jasne, o bouli vim, jde o to, ze tam mam jiny sedacky a ty ji nemaji, jsou i o kousek vys a to jed duvod snizovani, protoze ted moc nejdou meziplyny. Ja nastesti jezdim sam, tak to nepotrebuju menit a ono se to stejne na sroubech bude dat posouvat, akorat to zabere per minut
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod TeeJay » 26 říj 2017, 00:01

vhml píše:Vypárat ten předek už není taková sranda, právě kvůli tuhosti auta.

moah: to taky není úplně tak jednoduchý, narazíš na to, že už sedačka leží na zemi na té plechové bouli. Bez zásadní domoci palicí to nejde realizovat. I v mým případě jsem tam musel vyklepat důlek na hlavu šroubku od framerails. Plus u mě je druhej problém, že na závodech s tím jezdí i otec, kterej potřebuje mít sedačku jinak.

Jestli by nebylo jednodušší dát ránu palicí do boule ze spodu sedačky , je tam stejně k prdu, tolik pěny pod prdelí nikdo nikdy nemůže potřebovat :D jezdil jsem s uřízlou pěnou v bouli + mám už dlouhodobě seřízlou pěnu nahoře na sedáku, to už byl trošku extrém a pěnu do boule jsem vrátil, ale vidím to tak, že z boule nakonec tak polovinu zase uberu.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 28 říj 2017, 16:02

Dnešní Most za 2:09,0. Tudíž cíl v podobě 2:10 dosažen a překonán. Musím nějak skrz víkend zpracovat videa a dát nějakej report. Průser byl vypadle táhlo topení takže jsme v ty kose jezdily celej den :-(
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 28 říj 2017, 21:13

1 stint , první jízda, první auto na trati, mokro a boky jako skříň :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qrl5yE0PxA4
2. stint, mokrá trať a trápení s alarmem po jízdě :-)
https://www.youtube.com/watch?v=HTpKEnD0Dp4
3. stint, osychající trať ,lehký déšť a spousta předjíždění
https://www.youtube.com/watch?v=WEAc2j0AoVc
4. stint, suchá trať, obuté slicky a parádní naháněčka s Nissanem Sunny GTi
https://www.youtube.com/watch?v=rolHs2fkNVs
5. stint Suchá trať, obuté slicky a prázdná dráha.
https://www.youtube.com/watch?v=V34XOzJwiCY
Nejrychlejší čas 2:09,0
Optimal lap vychází kolem 2:08,3
Limitujícím je zřejmě nastavení geometrie, potažmo lepší stopa k jejímu odlehčení. Lehká přetáčivost pod Matadorem ani nijak nevadí, ale hlavně v dvojzatáčce před cílovkou je to pekelně nedotáčivý. R888 vepředu si prostě s opravdovou gumou vzadu (Kumho C03 K61 , dot 2010 ) neporadí.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 29 říj 2017, 12:06

Jinak za těch 300km cesty a 100km na okruhu to žralo 100oktanový benzín za průměrných 15L/100km ( pokud budu počítat nějakých standartních 11l na běžnu cestu, tak to na okruhu žralo kolem 20l/100km ) A vzalo si to 3/4 litru oleje. Což toho oleje je asi dost, ale za 100km v plný zátěži si to asi zaslouží ;)
A defakto vůbec neubyly brzdový destičky, který prostě při svojí správný teplotě nemizí. Na rozdíl od běžnýho šourání do práce.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod PavelS » 29 říj 2017, 23:38

Limit je hlavně spolujezdec - moc nechápu proč ho na měřených časech máš :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 30 říj 2017, 08:38

Protože to jsou volný jízdy pro prdel a ne žádný závody? :lol:
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod PavelS » 30 říj 2017, 23:02

Tak proč dáváš ten čas? To je jedno.... nechci aby to vypadalo že prudim - jen nechápu :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod AndrewG » 30 říj 2017, 23:05

pavle, len tak na info, na slalomoch som vzdy, vzdy, vzdy rychlejsi so spolujazdcom. Urcite vacsi rozdiel to spravi na velkom okruhu, dnes som viezol kolegu a tych 100kg navyse som na zrychleni ozaj citil.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 93 návštevníků