4.3 finální převod + 6 spd

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod MiataTurbo » 13 črc 2016, 21:11

Mě to hlučí jako prase, nejde přes to skoro slyšet motor a meziplyny :D
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod AndrewG » 13 črc 2016, 21:33

no tak by som to v tvojom vlastnom zaujme rozobral a pozrel sa čo je zle. nevyvaženy zotrvak, môže skončiť veľmi zle, aj pre posádku
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod MiataTurbo » 14 črc 2016, 12:57

Vyvážený je a žádné jiné vibrace z něho nejdou. Akorát při deceleraci okolo 2,5 - 3k otáček :-D Jinak stačí brnknout a motor hned jde do otáček, až na ty zvuky :-D
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod jarka » 12 lis 2017, 22:22

Prosím je někdo kdo instaloval 4.3 převod do NB? Z jakýho konkrétního typu miaty lze převod použít? Na webu se informace docela různí. Mám NB 1.8 r.1998 a ta by měla mít 4.1 a rád bych dal 4.3. Prý ten z NA nejde, protože je v NA malá skříň diffu a je třeba použít buď z NA pofacelift, nebo z NB 1.6. Případně nezkoušel jste někdo instalovat do NB 1.8 převod 4.44 z RX-8? Na netu lze nalézt zdroje že je to možné, ale pak lze zároveň nalézt lidi co to zkoušeli, ale který ho tam nedostali protože má mít jiné rozměry. Předem díky, za jakýkoli info.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod bkralik » 13 lis 2017, 01:12

jarka píše:Prosím je někdo kdo instaloval 4.3 převod do NB? Z jakýho konkrétního typu miaty lze převod použít? Na webu se informace docela různí. Mám NB 1.8 r.1998 a ta by měla mít 4.1 a rád bych dal 4.3. Prý ten z NA nejde, protože je v NA malá skříň diffu a je třeba použít buď z NA pofacelift, nebo z NB 1.6. Případně nezkoušel jste někdo instalovat do NB 1.8 převod 4.44 z RX-8? Na netu lze nalézt zdroje že je to možné, ale pak lze zároveň nalézt lidi co to zkoušeli, ale který ho tam nedostali protože má mít jiné rozměry. Předem díky, za jakýkoli info.


Stálej převod z RX-8 tam nedostaneš, protože je moc velkej. Předface NAčko má 6", NAfl, NB a NBfl má 7", NC a RX8 má 8". Nevím jak to je s RX-7 FC, mám pocit že tam něco společného bylo, ale to musíš pohledat.
Každopádně asi nejlepší máš ten stálej převod z 1.6 NB, mám pocit že to teď i někdo na foru prodával celej diff za dvojku - jen si musíš najít někoho, kdo ti tam přehodí samosvor od tebe... ;)
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod jarka » 13 lis 2017, 01:17

Díky za info. Jo s tím klukem jsem si už psali, ale bohužel to bylo z NA rv 91, takže moc malý.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod vhml » 13 lis 2017, 07:23

Jestli máš 98 tak si důkladně zjisti jakej SP skutečně máš. Já mám také 98, kdy byl torsen k 1.8 ještě příplatkově a mám 4.3. Také jsem ho dlouho sháněl, než jsem zjistil, že už ho v autě mám :lol:
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod jarka » 13 lis 2017, 09:25

vhml: na to, že 1.8 s torsenem měla i 4.3 převod jsem taky někde na webu narazil. Malinko doufám, že to tak není, páč pak by to zkracování bylo složitější (a teď mi to přijde zbytečně dlouhý). Ale jo, určo to zkusím, díky. Asi to není nikde na diferáku, takže hodit na hever a točit hřídelí a počítat kolikrát se otočí kolo (nebo je jiný způsob?).
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod vhml » 13 lis 2017, 10:06

Pokud by to bylo od výroby a někdo z majitelů to v průbehu let neměnil, tak to lze zjistit podle barvy náhonu tachometru v převodovce.
Já právě mám 4.3+6kvalt. Je to boží a zároveň mi to sere. Na slalomy šílené krátká jednička, na cestování šílené krátká šestka, ale na okreskách a okruhu k nezaplacení ;)
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod jarka » 13 lis 2017, 10:25

Tak jestli je ten náhon někde v původní převodovce, tak se ještě mrknu - kluci mi totiž měnili 5st manuál za 6st z 10ae už při koupi... Ale asi s tím pro sichr párkrát zatočím, ať si jsem jistej. Mě to zas tak strašně krátký nepřišlo, tak třeba tam fakt budu mít 4.1 (doufám).
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 139 návštevníků