@Koník
20k by mi stačilo, ale to najezdím za dva roky, podle recenzí takový výdrži nevěřím, i když mám DRL. No uvidíme, je to pokus.
@froxic
Ty Ringautomotive se v HB4 ani HB3 tak dobře sehnat nedají, takže pro NBfl asi no-go.
@Dejvid
Furt přemýšlím, proč je tvoje auto o tolik přetáčivější. Nevadí mi to, jsem rád, že to nemusím chytat, když nechci jet bokem, a že to zároveň rozhodit stále jde. Ale ten rozdíl je dost markantní.
1) Buď RE002 mají menší grip než Pirelli PZero Nero (konec konců je to guma, co v Lamborghini dávají na Aventador a ve Ferrari dávali na 458),
2) nebo je to tvým tvrdším podvozkem v kombinaci s geometrií,
3) nebo jsi to měl jen přefouklý (já měl 1.7 - 1.9 na zahřátých gumách, když jsem to měřil),
4) nebo se třeba projevilo to, že moje zadní gumy mají mají měkčí směs než přední (220 vs 180 nebo tak něco).
Takže realita je asi kombinace všech těhlech bodů s tím, že 1) třeba není pravda.
No a jeden update bez fotky, mám ale přezuto - dost rozdíl v pohodlí i řízení ty měkké zimáky na 15" oproti sportovních gumám na 16". Asi bych měl na léto sehnat nějaké fešné 15"
Taky jsem řádně vylil dutiny včetně dveří a zadních nadkolí, kam teda přístup není nic moc, ale větší šanci udržení stavu "bez koroze" i přes zimní provoz to rozhodně stojí.
A po dlouhý době jsem nasadil hardtop - a tentokrát jsem perfektně vyladil zámky, jednak aby doléhaly přesně na protikusy, druhak, aby bylo ideální napětí v zámku při zamčení, a taky jsem přidal trošku elektrikářské pásky na přední spodní hranu HT a do auta už ani ve 130 nefičí.
Jo a taky jsem vyhodil ty rádoby "taikany" dorazy dveří od vincent.miata tady z fóra, který dělaly akorát bordel a stejně nefungovaly. To ticho, ještě v kombinaci dobře nasazeného HT a 15" se zimáky je hustý. Slyším jen motor a výfuk, ale žádné pazvuky, i na nerovnostech... poprvé po dvou letech vlastnictví auta.