TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 14 lis 2017, 00:22

@Koník
20k by mi stačilo, ale to najezdím za dva roky, podle recenzí takový výdrži nevěřím, i když mám DRL. No uvidíme, je to pokus.

@froxic
Ty Ringautomotive se v HB4 ani HB3 tak dobře sehnat nedají, takže pro NBfl asi no-go.

@Dejvid
Furt přemýšlím, proč je tvoje auto o tolik přetáčivější. Nevadí mi to, jsem rád, že to nemusím chytat, když nechci jet bokem, a že to zároveň rozhodit stále jde. Ale ten rozdíl je dost markantní.
1) Buď RE002 mají menší grip než Pirelli PZero Nero (konec konců je to guma, co v Lamborghini dávají na Aventador a ve Ferrari dávali na 458),
2) nebo je to tvým tvrdším podvozkem v kombinaci s geometrií,
3) nebo jsi to měl jen přefouklý (já měl 1.7 - 1.9 na zahřátých gumách, když jsem to měřil),
4) nebo se třeba projevilo to, že moje zadní gumy mají mají měkčí směs než přední (220 vs 180 nebo tak něco).
Takže realita je asi kombinace všech těhlech bodů s tím, že 1) třeba není pravda.

No a jeden update bez fotky, mám ale přezuto - dost rozdíl v pohodlí i řízení ty měkké zimáky na 15" oproti sportovních gumám na 16". Asi bych měl na léto sehnat nějaké fešné 15" :)

Taky jsem řádně vylil dutiny včetně dveří a zadních nadkolí, kam teda přístup není nic moc, ale větší šanci udržení stavu "bez koroze" i přes zimní provoz to rozhodně stojí.

A po dlouhý době jsem nasadil hardtop - a tentokrát jsem perfektně vyladil zámky, jednak aby doléhaly přesně na protikusy, druhak, aby bylo ideální napětí v zámku při zamčení, a taky jsem přidal trošku elektrikářské pásky na přední spodní hranu HT a do auta už ani ve 130 nefičí.

Jo a taky jsem vyhodil ty rádoby "taikany" dorazy dveří od vincent.miata tady z fóra, který dělaly akorát bordel a stejně nefungovaly. To ticho, ještě v kombinaci dobře nasazeného HT a 15" se zimáky je hustý. Slyším jen motor a výfuk, ale žádné pazvuky, i na nerovnostech... poprvé po dvou letech vlastnictví auta.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod Koník » 14 lis 2017, 09:23

Pokud máš DRL, tak by měly vydržet o hodně víc. Já DRL nemám, jenom takový režim pro denní svícení, kdy potkávací světla svítí asi na 80 %. Už jsem je měnil třikrát a vždycky vydržely +- těch 20 tis. km. Ale samozřejmě v jiných světlech může být výdrž jiná.
Koník
 
Příspěvky: 101
Registrován: 02 led 2017, 23:23
Bydliště: Příbram

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod drzko » 20 lis 2017, 12:00

TeeJay píše:1) Buď RE002 mají menší grip než Pirelli PZero Nero (konec konců je to guma, co v Lamborghini dávají na Aventador a ve Ferrari dávali na 458),


co sa mna tyka, tak Pirellky som mal na cervenej a teda neprisla mi nejak extra lepiva, neviem to ale s nicim porovnat, lebo na modrej su sice nejake ine gumy, ktore lepia viacej, ale nestihol som sa pozret co su zac kym mi ju rozbili :D
co mam kamosa s Mustangom V6, tak tiez nebol s gripom na Pirelloch spokojny
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod bkralik » 20 lis 2017, 21:16

Já taktéž jezdím Adrenaliny RE002 a přijde mi, že správně nafoukané drží dobře, přehnaně přetáčivé se mi to nezdá...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod Dejvid » 20 lis 2017, 23:00

Já na to nějak zapomněl zareagovat.... Kouzlo tkví asi v tom, že mam Adrenaliny jen vpředu, což mi docela vyhovuje, jak drží :) Vzadu jsou Hankooky a ty mě vyhovujou, jak nedrží :D
Dejvid
 
Příspěvky: 288
Registrován: 09 lis 2014, 15:29
Bydliště: Jičín

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 20 lis 2017, 23:01

:D tak tím se všechno vysvětluje :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 28 lis 2017, 10:38

Tak se mi to zase v garáži začíná kupit... :)

Starý pětikvalt, stále na prodej :D
Obrázek

Nový šestikvalt, v neděli půjde do auta. To zase bude voser. A v garáži už se budou válet dva pětikvalty :D
Ale těch 20-25% výkonu na kolech navíc a trošku víc řazení bude super.
Obrázek

A malinko přitvrdíme, offroad package ale zůstane zachován - Mazdaspeed pružiny :)
OEM..... 162/118
Sportive 168/130 = o 3.7/10,2% tvrdší než OEM
MSM..... 215/158 = o 32.7/33.9% tvrdší než OEM, o 28/21.5% tvrdší než Sportive
Obrázek

A mám tu na prodej pěknej VVT 1.8 motor :) viewtopic.php?f=6&t=5845
Obrázek
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod m8rinek » 28 lis 2017, 11:12

Jak převodovka zvýší výkon na 175k???
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 28 lis 2017, 12:35

Při stejných otáčkách motoru a při zachování stejného stálého převodu (4.1 u mě) kratší převod v převodovce zvýší kroutící moment na výstupu, čili i výkon na kolech (výkon motoru se samozřejmě nezmění), za cenu nižší maximální rychlosti na každý převodový stupeň.
Ale protože šestka šestikvaltu je je jen o 3,6% kratší než pětka pětikvaltu, při běžném ježdění mimo obce a na dálnici nijak zásadně neutrpím (kde jsem točil 3500 otáček na pětku, budu točit 3626).
A 146k to auto na kolech určitě nemá :)

Pro ilustraci konkrétních čísel hezká excelová tabulka
Přílohy
Transmission difference.png
Transmission difference.png (3.1 KiB) Zobrazeno 11312 krát
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod vhml » 28 lis 2017, 12:45

Bohužel převodovky takhle jednoduše ( v komplexním pohledu na pohyb auta ) nefungují :-)

Pro jednu konkrétní rychlost to platit bude. Ale auto se nepohybuje konstatní rychlostí :-)
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků