Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod cafe-racer » 15 pro 2017, 12:11

moah píše:No a jaka je vyhoda toho dvojnadobkoveho valce?

Žádná - jen nemusíš složitě vyvíjet nádobku která má v sobě oddělené objemy pro každý okruh zvlášť - prostě tam nacvakneš zvlášť nádobku pro každý okruh a uživateli přiděláš práci, protože musí kontrolovat dvě nádobky.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod cafe-racer » 15 pro 2017, 12:13

TeeJay píše:Ok, on i posilovač je tvarem válec... :D každopádně v tom druhém případě je to "tvrdší pedál a kratší chod pedálu" :)
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -1699.html

Ano, ale opět nic společného s nádobkama. Prostě zákon hydrauliky - změním průměr a logicky se změní dráhy a působení sil. Akorát ten aftermarketovej výrobce nemá prostředky na vývoj speciální nádobky na kapalinu s oddělenými objemy.
BTW toto vše by nějaký admin mohl přesunout do nového tématu "brzdy", ať tady neděláme bugr.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Předchozí

Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků