Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod hroche » 12 čer 2017, 11:34

No konečně :) gratulace hlavně k trpělivosti kterou jsi měl.
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod Tomin » 12 čer 2017, 12:36

tomybandit píše:Konecne niekto kto kupil NC-cko malo jazdene a nie cez 100 tisic cele rozdrbane hehe :D


Rebel! :D
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod bmxdave » 12 čer 2017, 21:56

Díky :-) Už jsem z toho byl ke konci zoufalý, ale nakonec jsem rád, že to takhle dopadlo, sice stála o dost víc než jsem měl původní cenový strop, ale na předchozím autě se mi osvědčilo si připlatit za stav,nízký nájezd, tak snad to bude i s Mazdou :)
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod bmxdave » 28 čer 2017, 20:23

V neděli jsem projel několikrát ty nejlepší klikaté okresky co na hodonínsku jsou a hned bylo po špatné náladě :D
Přílohy
IMG_0621.JPG
IMG_0618.JPG
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod Tomin » 29 čer 2017, 07:59

Ano, Slovácký kopec u Karlína. Akorát kvůli keřům kolem krajnice je to jak jezdit serpentýny v tunelu.
A prosimtě, co máš s tou krytkou od nádrže, že je tak zamáčklá nebo co.
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod bmxdave » 29 čer 2017, 20:00

Přesně tak :) nebo Čejkovice - V. Bílovice mě hodně baví. Čoveče nevim, taky jsem na to hleděl jak puk ,když jsem ji poprvé viděl :lol: ještě sem se na to pořádně nedíval proč to tak je.
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod bmxdave » 22 led 2018, 22:08

Chlapi nějak se nemůžu rozhodnout pro "efektivnější investici" do auta letos na jaro - krom kratších pružin které tam půjdou 100% řeším dál mezi třemi možnostmi: 1. - výměna původních pneu za nové dost kvalitní + sport brzdové obložení min. na
předek + nějaký sport výfuk + (možná rozšiřovací podložky kol)
2. - 17 límcové kola viz odkaz o šířce pneu 215 a vzhledem k rozpočtu asi jen nějaké
normální pneu + sport brzdové obložení.
3. - pořádné pneu + k pružinám koupit adekvátní bilstein tlumiče( i když možná
škoda když původní seriové jsou ve výborné kondici) + sport brzdové obložení.


https://www.proracing.cz/proracing-cz/e ... ET35-WHITE
U těch no name shit kol se docela bojím o pevnost vzhledem k tomu, že se docela často na okreskách dostanu tzv. na hranu, přece jen těm origo se dá věřit víc.

Pro kterou variantu jste kdo víc? Problém u mě je, že vzhled nebo jízdní vlastnosti mám tak 50:50 :D
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod Cores » 22 led 2018, 23:53

Na disky se vybodni, origo jsou pekny,kvalitni a lehky. Dej poradny gumy a desky. Ja byl nucen menit tlumice za zkraceny bilstein b8. Je to pekne tuhy,coz mam rad a fakt nelituju. Vyfuk mam proflaklej cobalt za 8200 pri sleve. Ty mas vyhlidnutej jinej?
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod Robo96 » 23 led 2018, 09:55

kolesa robia auto ;) ale asi by som volil moznost 1 a neskor nove kola, ako pise Cores, tie seriove disky su lahke na to, ze je to OEM, so 17 pojdes hore tak o 5 kil na kolo (pneu+disk, so semislickom este viac) a to uz bude poznat na dynamike. O pevnost Japan racingov sa bat nemusis, su to tie lepsie kopie.
niekto tusim ponukal na fb aj komplet stelovak na NC, (tusim to bol bc racing?), mozno aj to by stalo za zvazenie miesto bodu 3

btw. prikladam porovnavaci pic JR12 vpredu vs JR3 vzadu
Obrázek
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Daveho ex NA 1990,nyní NC1 1.8 2006

Příspěvekod tomybandit » 23 led 2018, 10:46

Clen Kubusko ma na Anniversarke tie JR3 uz asi dva roky, jazdi s nimi aj slalom a nestazoval si.
Kedze stale zvazujem nieco podobne na NC takze radim disky nechat, ale ak kvoli vyzoru xces ine, chapem.
Pruziny si daval Eibach Pro Kit?
Dalej by som dal poriadne pneu + Bilstein B6 popripade B8 kedze si skracoval pruziny...tiez sa mi nexce menit tlmice kedze povodne su stale dobre ;)
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků