Milý deníčku.
Ještě jsem to nerozbil. Na jaře jsem chvíli špekuloval s tlumiči, skládal jsem sady Sportive Bilsteinů v různých stupních rozkladu, no nakonec jsem se rozhodl pro jediné rozumné řešení a koupil jsem si MeisterR. Samozřejmě jsem k tomu dospěl pár týdnů poté, co Muzzy udělal GB, takže jsem čekal skoro dva měsíce než je vůbec naskladnili... Ale nakonec přecijen
Jsou fakt super, myslel jsem si že budu chtít je mít vyšroubované co nejvýš a nastavené naměkko, protože jezdím jak stará bába a mám strach z každého hrbolu, ale nakonec jsem víceméně přenechal iniciativu Muzzymu který výšku našteloval podle mě ideálně, a tuhost mám nacvakanou okolo 10 cvaků od nejtužšího nastavení. Paradoxně mi auto přijde mnohem komfortnější než kdy bylo, a to i na městský příprc.
Když teda pak auto mělo docela hezkou výšku, začaly se 14" daisies zdát docela ztracené v podbězích a navíc mi je strašně vyhejtili kluci na K&K, a tak nastala turbo akce kdy jsem od m8rinka odkoupil dost pěknou sadu 15" NB enkeiů, nechal je obout do nějakých gum a najednou mám z auta nejhezčí NAčko jaký znám
Na nějaký umělecký focení a aranžmá jsem nikdy nebyl, takže prostě vypadá nějak takhle:
Ty gumy jsou nějaké Kumha, co stály pod litr za jednu. Původně jsem už měl v košíku AD08R, ale kluci co mě trochu znají mně to rozmluvili že na moje šolíchání je toho škoda, čímž mi ušetřili asi 5 tisíc.
Osobně teď mám dojem že na starých R14 s Vredesteiny Sportrac 5 jsem se cítil trochu jistěji, ale z mojí hlavy je takové hodnocení úplně irelevantní a pro klidnou jízdu na ty laciné Kumha nemám žádný hejty. Rovnou jsem si nechal R15 kola zapsat do TP přes SCC, resp. pana Plessingera, cena za ten papír od něj byla 1400 korun.
Auto mi takhle začátkem prázdnin sežralo docela neplánovaných 30 tisíc, ale dobře že je to tam protože vypadá fakt skvostně (otlučeně, ale skvostně).
Sezónu snad takhle dojezdím bez nějakého nečekaného tuningu, protože mi na to nezbývá moc peněz. Přes zimu bych svůj projekt, který nikdy neměl existovat, rád dokončil instalací 6q převodovky (doufám si na mě vzpomene m8rinek až nějakou bude mít) s lehčím setrvákem, vrzající podvozek snad nechám po Šáfově vzoru komplet opískovat a hodit do nějaké hezké barvy a osadit novými siláči a rád bych nasadil frame rails. Doufám že toho co nejvíc opravdu zvládnu a příští sezónu budu mít auto, jehož potenciál daleko předčí potencál svého řidiče.
Ještě na konec hodím fotku z Masters of Rock kde mně letos poprvé MXka dělala společnost, a současně jsme tam oslavili dvouleté výročí, protože cestou z předloňských Masters jsem si ji vyzvedl u Rastyho.
Ještě letos bude tato metalová MX-5 k vidění na Rock Heartu, pak už pokoj našim uším a budem raději jezdit
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?