To co funguje na sportive NB automaticky ještě nemusí fungovat na NA. A to myslím platí zejména pro zadní nápravu, kde je oproti NB kratší chod tlumičů (proto se používají ty prodloužený horní dorazy od ISC, FM, FCM...). Jestli se mýlím, tak mě opravte
NA6 90' Mariner Blue "SC" - Eaton M45 + IC, MegaSquirt II, Momo Steering wheel
tak progresivní dorazy nainstalovány, chová se to velmi dobře, jen kvůli hornímu NA uložení je předek vyšší a tudíž měkkčí než zadek, takže ještě zkusím vyměnit zadní uložení za to z nb, netušíte jak moc se tím změní geo, odhaduju správně, že je jen zmenší odklon? Na tuhle kinematiku moc nejsem díkes
hele zkoušel jsem to měnit, ale nepomohlo to, tak jest tam dal ještě 1,5 cm podložku, takže je to o 3 cm vjš než s -25 mm u eibachů, ale i tak je to o dost níž než série, ale je to jezditělný, zadek je plavnější, což je zase příjemnější, máš víc času zareagovat s kontra a samo to líp žehlí, na okruho mě to možný bude štvát, ale na okreskách mi to příjde zatím nejlepší setup