od Renee » 21 bře 2018, 16:31
Já vás tu nechci nějak zbytečně trollit, ale na co bude na NB DRL?
Na NAčku to pro mě má opodstatnění: jednak se dá jezdit se zavřenými mrkačkami, čímž si můžu říkat že je šetřím (vysouvací mechanismus, aretaci atd) a spotřeba jde dolů (:D), a druhak nemám vzadu třetí brzdové světlo a při brždění se mi akorát víc rozsvítí zadní světla, můžu tedy věřit že když jsou díky DRL zadní světla zhaslé, je líp vidět když brzdím, a tak je snad větší šance že si mě všimnou nepozorní řidiči (v kolonách a tak). Kromě toho NA má na to už na "obličeji" světla, které vypadají OK, když svítí.
NBčko mrkačky šetřit nemusí, třetí brzdové má, a navíc, i s DRL místo mlhovek, mi to přijde jako by mu v tom obličeji svítily nějaké beďary na bradě místo očí. Přijde mi tak, že vlastně jediné plus DRL u NBčka jest že člověk na světla nebude muset myslet, ale za cenu pro mě zhoršeného vizuálu.
Nebo je v tom ještě nějaký důvod co nevidím?
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?