Nová generace ND...?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod Marfil » 10 dub 2018, 18:36

Aktuálně B.E.Z mx5
Uživatelský avatar
Marfil
 
Příspěvky: 497
Registrován: 27 led 2010, 11:09
Bydliště: Kolínsko

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod dopr » 11 dub 2018, 10:40

no to zni dobre, pokud se dostane i na Evropu :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod Robo96 » 11 dub 2018, 12:54

ak to budu posudzovat z hladiska mnozstva swapov za silnejsie motory usa vs. eu, kde v amerike mozu a v eu nie, tak sa to k nam asi nedostane :D
ale ak by to bumpli aspon na 200 klokanov, tak uz by to stalo za predaj oblicky :D
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod Bro » 11 dub 2018, 14:25

Co si myslíte o použítí dvouhmotovyho setrvačníku, který tam prej má bejt?
1990 NA
Uživatelský avatar
Bro
 
Příspěvky: 82
Registrován: 27 črc 2017, 14:29
Bydliště: Plzeň

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod Winie » 11 dub 2018, 16:46

To mi přijde jako největší hovadina co tam mohou strčit. Je to čistě komfortní prvek, který do sportovního auta nepatří podle mě. Ale na druhou stranu bude prostor pro upgrade :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod Marfil » 12 čer 2018, 21:31

Silnější motor je už realita:
https://bit.ly/2t3HF9M
Aktuálně B.E.Z mx5
Uživatelský avatar
Marfil
 
Příspěvky: 497
Registrován: 27 led 2010, 11:09
Bydliště: Kolínsko

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod buteo » 13 čer 2018, 10:28

No vida, Mazda to dokáže i v éře litrových tříválců a baterek! Ale jak dlouho to vydrží proti ekoterorismu?
Další odkaz tady:
https://www.novinky.cz/auto/474829-mazd ... motor.html
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod tomybandit » 17 říj 2018, 09:31

Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod Visno71 » 22 pro 2018, 19:37

Ahoj chlapi, začínam uvažovať o ND 2.0 184ps. Chcem sa opýtať hlavne majiteľov, Aké máte skúsenosti s ND? Jazdím NC, zatiaľ som veľmi spokojný, ale chcel by som trochu modernejšie.
nc, m6, i30
Visno71
 
Příspěvky: 75
Registrován: 29 črc 2014, 14:05
Bydliště: Piešťany

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod KarolKo » 24 pro 2018, 09:12

Visno71 píše:Ahoj chlapi, začínam uvažovať o ND 2.0 184ps. Chcem sa opýtať hlavne majiteľov, Aké máte skúsenosti s ND? Jazdím NC, zatiaľ som veľmi spokojný, ale chcel by som trochu modernejšie.




Tři roky jsem měl NC dvoulitra (z r. 2006), v srpnu jsem přešel na NDčko 2,0 Revolution Top 160 koní. S NCčkem byla spokojenost, teď maximální spokojenost. NDčko je asi o 100 kg lehčí, takže je hbitější, má výrazně lepší podvozek, nenaklání se, ještě jednodušeji se shazuje a natahuje střecha, velký rozdíl ve spotřebě - při výletním způsobu jízdy (kolem 100 km/hod.)jsem s NCčkem jezdil 6,5 - 7 litrů, teď s ND při tom samém způsobu jízdy mám spotřebu podle počítače 5,4 l a je tomu tak i ve skutečnosti (na 550 km jsem dotankoval do plné nádrže 30 litrů). Zdá se mi, že je v létě i výkonější klimatizace. Obrovským plusem proti mému bývalému NC jsou recaro sedačky s alkantarou (dávají se jen do nejvyšší výbavy Revolution Top), tady bylo asi nejslabší místo mého NCéčka (měl jsem červenou třetí limitovanou sérii - č. 1346 z vyrobených 3500 kusů) a sedáky z červené kůže byly nepohodlné jak kvůli materiálu, tak i tvarem. Je ale třeba počítat s tím, že je NDéčko vevnitř trochu menší, někdo mluví o stísněném prostoru. Jeden den jsem měl doma obě, tak jsem měřil - na šířku uvnitř v podstatě stejné, vzdálenost od horní hrany rámu předního skla k horní hraně ochranného oblouku je ale o celých 10 cm u NDéčka menší. Hned jsem si ale zvyknul. Já byl s NC taky spokojený, ale NDčko je - pro mě - hodně povedené a i hezčí a jsem rád, že sjsem do něj šel.
KarolKo
 
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2014, 19:20

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 79 návštevníků

cron