jarka NB 1998

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod cafe-racer » 30 dub 2018, 22:05

Jestli jsi jel tam i zpátky Mazdou, tak teda klobouk dolů :-) tahle jí zatápět tisíc kiláku od baráku.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 01 kvě 2018, 09:37

Jojo, jela tam po ose :) - tak si ještě užila cestu zpět. Ale má 5W-50 Mobil a v těch vysokých rychlostech už je pod kapotou slušnej uragán, tak se to snad chladí dobře.

dopr: v dnešní době simulátorů je škoda to nevyužít, pak je to strašně moc nových věcí najednou. Když jsem tam byl poprvý, tak jsem měl něco najeto na simulátoru a taky už něco na okruzích a i když jsem znal trať tak to byl stejně adrenalin jako sviňa (hlavně mi vadil provoz).
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod dopr » 03 kvě 2018, 21:38

Coz o to, simulator by byl, ale casu moc ne :) Par okruhu mam odjetych, ale ty nase ceske mini technicke okruhy s Ringem moc srovnani nesnesou. Budu si muset najit cas a nejaka kola najet, at vim aspon neco malo.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod TeeJay » 03 kvě 2018, 22:52

Kromě milionu zatáček, které je třeba se naučit zpaměti, jak jdou po sobě a čím je každá specifická, bych viděl zásadní rozdíl v tom, že Ring je rychlej okruh. To mě ze začátku dost zaskočilo v Mostě, kterej sice srovnání s Ringem taky zrovna nesnese, ale je mu aspoň malinko blíž než Sosnová/Písek/Mýto díky dosahování mnohem vyšších rychlostí a z toho plynoucích rozdílů.

Jednak je naprosto kritické vědět, kde v které zatáčce začít brzdit, jestli nechceš jet jenom vyloženě výletním tempem, a jednak je obrovskej rozdíl v tom, když se s autem zatáčí na limitu adheze v 60 km/h a ve 120 km/h (a na Ringu ještě rychleji). Chce to větší koule, na to nikoho ani simulátor, ani malej okruh nepřipraví. Auto je v takových rychlostech mnohem citlivější na řízení, plyn, i brzdy. Okolní provoz situaci taky moc neulehčuje.

Takže když někoho vidím to tam takhle pálit za kvílení gum, tak má můj respekt. :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 04 kvě 2018, 12:14

Jak píše TeeJay, než se člověk vydá na Ring tak je dobrý mít natrénováno na větších okruzích a i když budeš mít natrénováno, tak tě Ring stejně překvapí (je prostě boží :x ). Mě menší okruhy taky baví, ale chybí tam větší rychlosti v zatáčkách a tím je to menší adrenalin. Na druhou stranu si zas myslím, že ve větších rychlostech má člověk víc času na práci se setrvačností auta a auto pak není tak kousavý. Třeba takový Most je skvělý trénink na Ring, v ďolíku pod Meritorem ve 120kmh ti to dá docela dobrou představu co tě čeká.

Jinak ještě před Ringem jsem zvažoval, že trochu přenastavím geo (mám vzadu malou rosbíhavost), páč jsem měl trochu nahnáno co to bude dělat na Ringu, ale nakonec jsem to nestihl tak jsem jen dal stejný tlaky na gumách všude (normálně jezdím o 0,05b vzadu víc) a vzadu jsem nastavil podvozek o 3 kliky měkkčeji než předek. V kombinaci s novýma komplet whitelinama v nejměkčím nastavení to bylo velmi způsobný. Opravdu jen malinko dřív se trhal zadek, ale jinak to bylo krásně neutrální.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 14 črc 2018, 11:32

Konečně jsem si vyzvedl u pana čalouníka upravenou poface sedačku řidiče. Koupil jsem starou poface, kterou on komplet rozebral, nechal převařit kostru (na sedáku jsou plechy, který líp drží zadek), vybral pěnu a celý přečalounil kombinací látka-koženka-alcantara. Výsledkem je o něco nižší posed (2-3cm) a hlavně tvar skořepiny, který tělo v zatáčce opravdu podrží. Foto je v prvním příspěvku, který jsem aktualizoval.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod gramo » 14 črc 2018, 12:49

Parádní práce, vypadá to luxusně. Na zádech neubíral? Připadá mi, že i záda jsou zapadlejší a přibylo tak boční vedení i na opěrce.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod jarka » 14 črc 2018, 13:28

Jo, záda jsou taky zapadlejší, jen tam nemohl ubrat tolik protože tam není žádná kostra, ale jen pěna. Každopádně i na zádech je to hodně cítit a pěkně to drží. No uvidím až to pořádně otestuju (v pondělí jestli dopadne počasí by měl proběhnout most :) ).
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod vhml » 14 črc 2018, 14:35

V kolik jedes do Mostu? Ja chci na odpoledne na motorce.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: jarka NB 1998

Příspěvekod Beny » 14 črc 2018, 14:53

Sicna super, pěkná práce! :)
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX 5 NA
Beny
 
Příspěvky: 230
Registrován: 11 úno 2018, 12:57
Bydliště: Katovice

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 131 návštevníků