Ahoj, nějakou tu chvíli už tady očumuju ty Vaše kousky, tak jsem si řek že je na čase se taky s tou svojí představit
nicméně věřím že pár z vás už jí stejně zná, ale spíš od předminulého majitele, nežli ode mě.. já jsem se tímhle miatím morem nakazil až teprve nedávno
A jak jsem se k ní vlastně dostal? No, původně jsem o miatě ani nepřemýšlel, samozřejmě kvůli výkonu.. do tý doby jsem jezdil ve 350z, a člověku se pak těžko sedá do něčeho slabšího.. Ale žijeme jen jednou a zkusit se má vše
každý to tak opěvovuje tak na tom přeci něco musí být..
Začal jsem pokukovat po NB 1,8, slabší šestnáctku jsem dlouho odmítal. Ale nakonec jediná, která se mi líbila, byla právě ta šestnáctka.. nicméně krásně funkčně upravená, pocitově to jelo líp jak ta osmnáctka takže bylo rozhodnuto!
jedná se tedy o NBFL 2002, 1.6l, 120kkm, krásná british racing green a výkon těžko říct, asi zhruba jako 1.8
- při koupi
Motor:
Svody 4-1, průchozí kat, tlumič -> na zakázku od 2M motorsport
ostré vačky
zvětšené sací a výfukové kanálky
úprava řj
kit sání od IL motorsport
Podvozek:
LSD Diff KAAZ
Bilstein B14
Stabilizátory HR
Podložky 20mm
A naky ty pur siláče
Kotouče vrtané a drážkované EBC
Desky HAWK HP+
Výztuhy karoserie v motoru a kufru
Převodovka 6q, převod z 5q
Spojka Exedy
Odlehčený setrvačník Toda
Interiér:
Volant OMP
Sedačky Corbeau z Lotusu Elise
analog budíky na teplotu vody, tlak oleje a teplotu oleje
A za chvilku přibyde Roll-bar, který to snad taky ještě trochu zpevní..
Do budoucna bych potřeboval ještě doladit geošku, pořídit pneu s tvrdší bočnicí, vyřešit problém s převodovkou a pak už jen jezdit jezdit jezdit
at už po výletech, trackdayích nebo místních srazech.