Včera prvý slalom na slickoch, nutno dodať neočistených kedže sa mi pokazil teplovzduška... takže nič moc, ale nebolo to o gumách, len trať bola rýchla a holt s tými pár koníkmi som nemal nárok ani len na 200hp hondy na Semislickoch...na poslednú jazdu mi to nedalo a obul som Dunlopy, čas bol o sekundu horší takže je jasné že slick bol rýchlejší - musím sa so slickom viac vzžiť bol som trochu moc opatrný, zdá sa že auto sa aj na slicku nechá celkom ochotne šmýkať, musím ale doladiť nedotáčavosť hlavne v pomalých zákrutách je to dosť zlé, takže prvý krok bude že pridvihnem zadok o pár mm, čím sa váha prenesie o niečo málo viac na predok, mohlo by to stačiť...keď nie pohrám sa z podložkamiv predu, mám 5mm skúsime 8mm alebo viac. 8mm by ale malo stačiť, to by auto bolo už takmer rovnako široké v predu a vzadu.
No hlavne som konečne spojazdnil hardtop. Ak sa ma niekto spýta kde na miate ušetriť najľahšie hmotnosť, moja nová odpoveď je hardtop, za predpokladu že je plátena strecha preč. Všetka váha hore, ušetrených cca 9kg oproti originál HT. Nasadzoval som ho na auto sám, bez problému
Lexan ušetril niečo cez 6kg oproti sklu, hliníkové pevné držiaky 3kg oproti zámkom. Pár ludí sa ma na lexan pýtalo, ak by vás bolo viacej tak to viem dodať ako kit - je to ale naozaj skorej pre "závodníkov" vzhľadom na vlastnosti Lexanu - nemyslím tým, že sa poškriabe, to stačí naniesť keramiku. Problém je tepelná rozťažnosť, včera som videl ako sa na priamom slnku na priamom úpeku odchýlil dosť na to, aby to spôsobilo netesnosť v prípade okamžitej búrky, aj keď si myslím že by veľmi rýchlo vychladol po kontakte s vodou a zase sa stiahol ale to je polemika...Samozrejme je to s Bčkovým tesnením, skrutky prechádzajú cez stred tesnenia, pod hlavou skrutky je gumené tesnenie a takisto pod maticou.
PS: na obutie som v mazde odviezol 4x slick a 4x disky na jeden krát
celkom chlapci v servise nechápali...S celými kolesami je to už potom úplne jednoduché
Každopádne nosič na kufor správim