Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod Koník » 07 kvě 2018, 11:46

Já jsem právě myslel, že jezdíš endurance závody. Dělám manažera Atelerix racing. Víc případně přes SZ, ať to tady neplevelíme.
Koník
 
Příspěvky: 101
Registrován: 02 led 2017, 23:23
Bydliště: Příbram

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod AndrewG » 07 kvě 2018, 17:34

Krivak píše:Ten řidič saxa byl Dominik Šurýn? Znám ho trochu z motokár z Kartplanet kde se konaj závody a občas tam jezdím. Jinak gratuluju, pěkný výsledek. Jsem zvědav na novej motor.


Dominik jazdi Rka a bol myslim za mnou alebo o miesto predomnou neviem, ale nefungovalo im to auto, myslim ze aj zabili prevodovku...ale sp saxo jazdi Michal Novak.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod AndrewG » 13 kvě 2018, 09:48

Včera prvý slalom na slickoch, nutno dodať neočistených kedže sa mi pokazil teplovzduška... takže nič moc, ale nebolo to o gumách, len trať bola rýchla a holt s tými pár koníkmi som nemal nárok ani len na 200hp hondy na Semislickoch...na poslednú jazdu mi to nedalo a obul som Dunlopy, čas bol o sekundu horší takže je jasné že slick bol rýchlejší - musím sa so slickom viac vzžiť bol som trochu moc opatrný, zdá sa že auto sa aj na slicku nechá celkom ochotne šmýkať, musím ale doladiť nedotáčavosť hlavne v pomalých zákrutách je to dosť zlé, takže prvý krok bude že pridvihnem zadok o pár mm, čím sa váha prenesie o niečo málo viac na predok, mohlo by to stačiť...keď nie pohrám sa z podložkamiv predu, mám 5mm skúsime 8mm alebo viac. 8mm by ale malo stačiť, to by auto bolo už takmer rovnako široké v predu a vzadu.

No hlavne som konečne spojazdnil hardtop. Ak sa ma niekto spýta kde na miate ušetriť najľahšie hmotnosť, moja nová odpoveď je hardtop, za predpokladu že je plátena strecha preč. Všetka váha hore, ušetrených cca 9kg oproti originál HT. Nasadzoval som ho na auto sám, bez problému :) Lexan ušetril niečo cez 6kg oproti sklu, hliníkové pevné držiaky 3kg oproti zámkom. Pár ludí sa ma na lexan pýtalo, ak by vás bolo viacej tak to viem dodať ako kit - je to ale naozaj skorej pre "závodníkov" vzhľadom na vlastnosti Lexanu - nemyslím tým, že sa poškriabe, to stačí naniesť keramiku. Problém je tepelná rozťažnosť, včera som videl ako sa na priamom slnku na priamom úpeku odchýlil dosť na to, aby to spôsobilo netesnosť v prípade okamžitej búrky, aj keď si myslím že by veľmi rýchlo vychladol po kontakte s vodou a zase sa stiahol ale to je polemika...Samozrejme je to s Bčkovým tesnením, skrutky prechádzajú cez stred tesnenia, pod hlavou skrutky je gumené tesnenie a takisto pod maticou.

IMG_20180510_203843_resized_20180511_084847804 (1).jpg

IMG_20180510_194725_resized_20180511_084847518.jpg

32253837_10208828764156500_7463909010119327744_n.jpg

32313455_10208828760396406_5796878223669198848_n.jpg


PS: na obutie som v mazde odviezol 4x slick a 4x disky na jeden krát :-D celkom chlapci v servise nechápali...S celými kolesami je to už potom úplne jednoduché :) Každopádne nosič na kufor správim :)
32169468_10208828764436507_3172158958156644352_n.jpg
Naposledy upravil AndrewG dne 13 kvě 2018, 14:33, celkově upraveno 1
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod AndrewG » 13 kvě 2018, 14:32

no a hlavne konečne som začal dávať všetko dokopy doobeda, kedže som konečne kúpil kliešte na krúžky...
32512055_10208836139340875_3743547706270810112_n.jpg


použitý assembly lube od Millers, parádne drží na povrchu, je to veľmi veľmi hustý lepkavý olej, prirovnal by som to k dobrému medu :-D Stačila hodinka roboty a všetky piesty sa kamarátili s ojnicami a dokonca aj s piestymi krúžkami...Keď som videl ako s tým zápasil Greg v CarPashionchannel čakal som že to bude na dlhšie ale nejako mu to asi nešlo...každopádne šróbovák rozhodne netreba používať štýlom ako to robil on, stačia prsty (potom bolia pár hodín :D ) a maximálne zatlačiť poistný krúźok na miesto šróbovákom jemne celou plochou.

32337179_10208836337625832_5196834089411280896_n.jpg


Ani celkové hmotnosti se vším všudy nevyšli úplne zle :)
rotating assembly weight.jpg


takže dnes ma čaká už aj osádzanie do bloku a pomaly sa to začne rozbiehať :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod m8rinek » 13 kvě 2018, 15:14

Hmotnosti samotných ojnic mas? Copak je to za písty?
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod AndrewG » 13 kvě 2018, 15:33

robil som ja hmotnosti ojnic, par stran dozadu to je, vazil som 3 vahy (velky cap maly cap a celkova hmotnost) a takisto kazdy piest zvlášť. Out of the box boli mimo najtahšia vs najlahšia cca 1gram, piesty boli mimo tiež docela hodne ak sa pamatám správne 1.2g, hlavne jeden piest je +0.01mm oproti ostatným takže aj vŕtanie je urobené na tento piest iné. Sú to Supertech 85mm 11:1
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod AndrewG » 15 kvě 2018, 19:58

sny si treba plniť....teraz to celé prichádza, pred 3rokmi keď som iba slintal nad podobnými dielmi a buildami som veľmi neveril že o pár málo rokov budem niečo podobné stavať sám, veľa dielcov navrhovať a vyrábať sám... a ejhľa, človek dokáže veľa keď naozaj chce (a nemá deti, rodinu, bla bla :D )
všetko to krásne začína zapadávať do celku, samozrejme kedže musím mať všetko podľa seba prihodí sa aj to že veci nesedia úplne tak ako by si to predstavoval svet, a diely ktoré sú univerzálne - ako filter ktorý neviem poriadne dostať cez velocity stacky pretože sú extrémne široké na priemere (cca 110mm vs štandardné 85mm)
32585720_10208846793447221_347341980981788672_n.jpg


vtipné na tom je, že všetko čo je na obrázku vyšlo cenovo (mňa) asi ako keby som si od jenvey kúpil iba samotné karbónové velocity stacks :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod buteo » 15 kvě 2018, 21:32

Moc pěkný - myslím celkově, nejen ta práce s karbonem.
Toto je moje oblíbené téma, líbí se mi tvůj poctivý přístup,důslednost a progres.
Je radost sledovat tvou práci na rozdíl od některých jiných, co jen pochytají kdejakou (dez)informaci na netu a pak jsou tak moc chytří !
Ať se daří!
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod vhml » 16 kvě 2018, 08:51

Ty nátrubky máš kuželové, nebo jsi zkoušel chytit nějaký tvar hyperboly? Ono na tom docela dost záleží...
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Příspěvekod AndrewG » 16 kvě 2018, 09:06

Nepreberali sme to ? :D je to profilovo cast elipsy, odsimulovane vo fluidsime proti dalsim cca 10 modelom. Toto malo ak sa nemylim vacsi prietok o 16-17% oproti rovnej trubke, obyc konus mal asi 6% :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků

cron