Zdravím všechny,
jelikož tu profesionálně lurkuji již nějakou dobu a konečně moje Miata vypadá trochu k světu, tak si založím taky vlákno
.
Stručná historie:
Jezdil jsem s Alfa romeo 147 1.6 TS FL, ale i přes to, že to je zábavné a dle mě cool vypadající auto, tak jsem jí po roce poslal do světa a rozhodoval, co dál. Chtěl jsem jednoznačně zadokolec a ve finálním výběru zůstali Z3/350Z/MX-5. Nakonec vyhrála Mazda, kvůli tomu, že se dá koupit za normální cenu v normálním stavu a Need For Speed Underground to bylo hlavní auto s čím jsem jezdil
. Následovalo hledání kusu, který nevypadal, že jezdil rally ve solných dolech, což se po prohlídce zhruba 10 českých bazarovek nepodařilo. Pak se v Lipsku objevila 1.8 NA za rozumné peníze, následoval výlet za krásného počasí - říjnová průtřz mračen po celé 4 hodiny cesty - a po důkladné prohlídce a rychlému handlování s něměckým bazarníkem, který asi chtěl abych po hodině už vypadl byla koupena za 2900 éček. Na tachometru 196k. Následovala krásná cesta domů, kdy praskla hadice k topení a vytekli jsme spolu na odpočívadle - první rychlá oprava za pomocí šikovných českých kamioňáku. Všechno dobře dopadlo a domů jsme dorazili dokonce ten samý den. Následovala lehká prohlídka v servisu a prakticky zazimování, protože u nás na severu je zima a sněží moc brzo.
Na jaře proběhla oprava zadních prahů a jednoho lemu, který byl lehce načat jednou bublinkou. Následovala výměna všeho, co se dá vyměnit, včetně diffu, kdy přibil samosvor (díky whisper), nástřik podvozku a dutin a návštěva úřadu pro zapsání nových kol. A pak konečně první větší jízda, závody s otcovou 944, a celej půl rok nervů a výtok peněz se mi zaplatil asi za 15 minut okrsek
.
Výsledek: 1994 NA8 1.8
Zajímavost: Uvedena do provozu 2/1994, takže tipuju jedna z prvních mnoha 1.8, co lítala po něměcku
.
Plány:
Jezdit
Chlazení + reroute
Spoření na další plány.