Beny > Dík, zkusím jim napsat
Dacan > Nechtěl jsem nic extra jako ADr08, R1R apod. možná časem, zatím jezdím takové tempo, že mi bohatě stačí normální obutí. Vyzkoušel jsem Toya, to byla tragedie, Pilot Sport je celkem jistota, zatím pár desítek km najeto a spokojenost.
René > Dík, začínám si na ně zvykat, to se časem nakouká
Pokud mi Muzzy stihne naladit auto, v Neděli by jsme se mohli potkat na Kafe & káry.
Zatím jezdím 99% času běžně v provozu, letos byla jedna Sosnová, určitě bych rád ještě jednu - dvě návštěvy autodromu absolvoval, do budoucna bych zkusil i ten slalom, ale stále bude většina jízd na cestách.
S montáží jsem počítal buď vyjít z toho, jak ho postavil Vhlm, šoupnout ho co nejblíže před chladič, aby vzduch procházel přes olej a vodu zároveň, ale pak jsem našel "Cool" obrázek zastavěného chladiče v nárazníku před kolem - jenže tam už mi vede trubka sání. Takže jsem objednal malý chladič, s tím, že ho posadím do horní části před chladič, mezi světlo a zámek kapoty, v nárazníku vykrájím tunerský otvory a prostor zadekluju tak, aby vzduch z těch otvorů musel jít skrz chladič a neměl kam utíkat. Pokud nepojedu, nebude to k ničemu, ale v rychlosti - i menší - by to mělo pořád trochu profukovat. Navíc v tom místě je dost různých plechů, kam se dá chladič uchytit a místo pro hadice je spodem pod chladičem vody. Bál jsme se, že tam budu mít problém umístit cokoliv většího, po tom co na mě v reálu vykouklo, zas mám strach, že si toho auto ani nevšimne.