Jo jo, hlavně nestát na brzdě po nějaký palbě (předejde se napečení matroše a i zkroucení nebo prasknutí kotoučů), ideálně dochladit pokud je aspoň trochu možný.
jarka píše:Jo jo, hlavně nestát na brzdě po nějaký palbě (předejde se napečení matroše a i zkroucení nebo prasknutí kotoučů), ideálně dochladit pokud je aspoň trochu možný.
vzhledem k letošnímu počtu oprav a semaforů bych teda rád věděl, jak to udělat Že bych vyskočil a soupnul šutr pod kolo
Tak ono je palba a palba, měl jsem spíš na mysli něco blíž okruhu, mě se to stalo na výjezdu z ringu když jsem stál ve frontě (prasknul mi takhle kotouč). A ono stačí použít ručku, páč ty zadní nejsou většinou tak rozpálený.
... tak zatím špatný, brzdy jsem několikrát ohřál (i přehřál) a dochladil, je to tam pořád. Jakmile se pořádně ohřejou, začnou házet vibrace do volantu. Krok 1 - sundám kola, pročistím třmeny, vezmu kotouče šmirglem když to nepomůže, tak Krok 2 - vyměním desky a když ani to, tak i kotouče. Mám na to 5 dní než vyrážíme na road trip
Provedl jsem rychlou rozborku a až se sem stydím napsat výsledek... desky mám totálně sjeté. Kotouče jsou tloušťkou i pohledově OK , takže vyměním desky a uvidíme.
Dnes vyměněné desky (předek i zadek Brembo - díky Hospodský za dobrý tip) a je klid, vibrující kotouče zmizely. Pro názornost přikládám fotku původních desek EBC green stuff - mají takhle vypadat ?