Dalsie kroky boli vymena oleja, sviecok, ... proste servis. Napojenie boost solenoid-u, ...
No a potom sa to stalo. Kombinacia: mokra vozovka, teploty okolo nuly, lacnejsie zimne gumy, turbo a ja, sposobila, ze som takto dopadol. Nastastie sa nikto nezranil. Auto dostalo ranu na pravu prednu napravu (ramena, tehlica vsetko nove). Disk bez problemov - Enkei je Enkei
Odniesli si to aj dvere a zadny blatnik.
Auto stalo dllllho a robilo sa na nom. Asi po 2.5 mesiaci bolo hotove, ze ho zoberiem na lak, no spojkove valce vypovedali poslusnost. To sa stava, ked auto dlho nechate tak a nejazdi. Bola to celkom sranda, nebyt schopny vyradit rychlost, alebo zaradit ked sa chcete pohnut. Takze komplet vymena aj s kvapalinou.
Auto aktualne vyzera ako niejaky cigansky povoz s troma roznymi farbami, ale mne je to jedno.
Ake su dalsie kroky:
1. Doladit riadiacu jednotku, aby sa auto spravalo ako OEM.
2. Nahodit novu spojku od Competition Clutch urcenou na 1.8. Samozrejme budem menit aj zotrvacnik za ten z 1.8
. Spojka uz je na ceste ku mne a s nou menim aj vsetky tesnenia/gufera a loziska medzi prevodovkou a motorom.
3. Naladit Boost Soleniod pre pracu v Close Loop mode, aby som si vedel specifikovat, ake tlaky chcem mat pri ktorej zaradenej rychlosti, ...
4. A potom pojdem ladit auto na vykon a mozno aj na brzdu, nech viem, kolko to tlaci, lebo vsetci sa to pytate a ja neviem, kolko to ma konikov. Mne je to jedno, ale ved no sak no
NBFL 1.6 '01 | ME221 | Revent Turbo kit + TD04 | RX8 Yellows | Torsen T2 | AD08 | TR Lane RollBar