Destructor NB 99' "Tuzing"

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod vhml » 04 črc 2018, 19:53

Jakoze posunout omezovac a nebo i zvysit vykon ve vysokych otáčkách? Samotnej omezovac neni dohromady k nicemu když seriovej motor ma spicku nekde po 6500ot.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod jarka » 04 črc 2018, 23:23

Fernie píše:Na BP5A umím popřípadě zvýšit redline víceméně... ehm... na míru...

Mě ani tak nejde o redline, jako spíš o remap a kdyby existovala jednoduše jen jiná ecu a fungovalo by samotný přehození tak by to možná stálo za zkoušku. Spiš to co psal Destructor, aby to mělo výraznější špičku a víc chuti nahoře (prostě trochu víc charakteru).
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod Destructor » 05 črc 2018, 14:35

Fernie píše:Mám komplet schémata na NB, BP5A by tam taky mohla být...


Neposlal bys prosím do SZ ?
Destructor
 
Příspěvky: 123
Obrázky: 1
Registrován: 08 úno 2017, 07:39
Bydliště: Okolí Hořovic

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod Destructor » 05 črc 2018, 14:52

jarka píše:
Fernie píše:Na BP5A umím popřípadě zvýšit redline víceméně... ehm... na míru...

Mě ani tak nejde o redline, jako spíš o remap a kdyby existovala jednoduše jen jiná ecu a fungovalo by samotný přehození tak by to možná stálo za zkoušku. Spiš to co psal Destructor, aby to mělo výraznější špičku a víc chuti nahoře (prostě trochu víc charakteru).


Vařím z vody, jednotku sem tam někdo zkoušel na fórech v US/UK. Je to sériová jednotka ze speciálních edic pro Anglii (RS) a Japonsko (10AE). Podle referencí má trochu vstřícnější palivovou mapu + ten omezovač který sám o sobě je k ničemu. To jsou vesměs názory několika lidí, oficiálně sem o tom nic nenašel. Zapojení je minimálně pro NB 1.8 stejné jako série, pouze může nastat problém jako u mě, kdy nechce jednotka spolupracovat s palivovou pumpou a ta je nastavena aby sepínala pořád, při druhé poloze klíčku, zatím dočasné řešení. Stála 60Liber, tak jsem to chtěl zkusit. Samotnou jednotkou podle mě nic moc nedocílíš. Vliv na křivku by měla mít výměna sacích svodů, jiná délka, nemají žádné klapky a mají větší průměr sacího potrubí, (i když do motoru to pak jde stejně úzkým prostorem). Já jsem dal oboje najednou a rozdíl tam je, celkem příjemný a pokud se nebojíš zapojení jednotky jako já, sfoukneš to v garáži.
Destructor
 
Příspěvky: 123
Obrázky: 1
Registrován: 08 úno 2017, 07:39
Bydliště: Okolí Hořovic

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod jarka » 05 črc 2018, 15:13

Aha, tak to jsem si nevšiml, že jsi to spojil ještě se svodama. To už se mi nechce, ale díky za info.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod Robo96 » 06 črc 2018, 08:41

ja som prave kdesi na miatackom fore cital, ze JPN ECU ma ine naladenie koli kvalite paliva (porovnavali to ale s US ECU) a ze US ECU zase lepsie reagovalo na tie take basic mody ako zvody sanie atd. koli tomu ze nema take restrikcie na emisie. Vraj testoval niekolko EU MXky a vsetky mali na dyne mensi vykon ako MXky s US ECU. Inak sa teda nejako neda dopatrat ku konkretnym rozdielom, nazory sa velmi rozchadzaju, niekto tvrdi ze je osadenie PCB trochu rozdielne, niekto zas ze medzi nimi nieje ziaden rozdiel (okrem redline, ktory ale bez headworku nema vyznam), chcelo by to dokladne preskumat, nechces dat tu tvoju potvoru na dyno a pretestovat obe ECU? :D
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod Destructor » 06 črc 2018, 15:21

Robo96 píše:ja som prave kdesi na miatackom fore cital, ze JPN ECU ma ine naladenie koli kvalite paliva (porovnavali to ale s US ECU) a ze US ECU zase lepsie reagovalo na tie take basic mody ako zvody sanie atd. koli tomu ze nema take restrikcie na emisie. Vraj testoval niekolko EU MXky a vsetky mali na dyne mensi vykon ako MXky s US ECU. Inak sa teda nejako neda dopatrat ku konkretnym rozdielom, nazory sa velmi rozchadzaju, niekto tvrdi ze je osadenie PCB trochu rozdielne, niekto zas ze medzi nimi nieje ziaden rozdiel (okrem redline, ktory ale bez headworku nema vyznam), chcelo by to dokladne preskumat, nechces dat tu tvoju potvoru na dyno a pretestovat obe ECU? :D


Když bude něco navíc, chtěl bych ji nechat změřit, jestli se vůbec někam posunula. Co se týká takových základních úprav bez zásahu do motoru a jednotky je to defakto maximum, teď můžu leda odlehčovat a střádat na nějaký radikálnější zásah. Platit X měření abych zjistil, že jsem koupil blbinu se mi nechce :D A nevím jestli by vůbec takový maličký rozdíl, jaký může tahle jednotka udělat, mohl být zaznamenám v rámci tolerancí při měření. Ten post s tím menším výkonem jsem našel a zároveň jsem našel jiný, kde zas udává cca 3-4 koně navíc. Těžko se v tom vyznat. Co se mě týče, jede to lépe, ale neměnil jsem jen samotnou jednotku, takže to není objektivní.
Destructor
 
Příspěvky: 123
Obrázky: 1
Registrován: 08 úno 2017, 07:39
Bydliště: Okolí Hořovic

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod Destructor » 15 črc 2018, 18:48

Slavnostní dokončení dveří. Ještě vyměním plastové cvočky za nějaké hezké šrouby a můžu směle objíždět srazy. A konečně už mám za co zavírat dveře. Dalo by se s tím vyhrát lépe, ale to už je otázka trpělivosti a především zručnosti, kde mírně zaostávám.
IMG_2325.jpg

IMG_2323.jpg
Destructor
 
Příspěvky: 123
Obrázky: 1
Registrován: 08 úno 2017, 07:39
Bydliště: Okolí Hořovic

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod Destructor » 26 črc 2018, 21:28

Měl bych dotaz do pléna.

Na jaře jsem dával nové brzdy - komplet kotouče + desky a kapalinu. Vše naprosto Ok. Postupně se samovolně odporoučela ruční brzda, která tahala k posledku až někde ve 180°, když už koukala čelem do kufru. Ok, nejsem McRae, to bych přežil. Ale postupně se také zhoršoval chod pedálu. Zpočátku zabíral krásně nahoře, postupně se chod stále prodlužoval, brzdný účinek stejný, akorát bylo třeba více šlapat.
Dnes jsem to šel opravit. Ručka naštelovaná pomocí imbusu, tahá teď krásně. Vyměněná kapalina, odvzdušněno a ? Pedál je ještě horší, než byl předtím... Auto brzdí, řekl bych tak, jak má, ale brzdy začnou reagovat až cca od 1/4 možná dokonce 1/2 chodu pedálu. Je to katasrtrofa hlavně pro meziplyny, do takových úhlů nohu nezlomím a nemám ani moc důvěru, aby mě to někde nezklamalo. Nějaký nápad jak to opravit?
Chtěl bych jet v Neděli do Sosnové, ale nevím jestli tomu můžu věřit. Zvlášť v zátěži.


Když už píšu, přidám alespoň jedno pozitivum. Před 3 týdny jsem konečně nechal udělat strašně dlouho opomíjenou geometrii, tímto děkuji Hrochemu za excentry a Muzzymu za nastavení.
Momentálně je sbíhavost na obou nápravách 0, přední odklon -2,45 zadní odklony -2,00 a záklon 4,20. Rovnou se srovnala výška auta, které předtím bylo více přikrčené na zadek (tlumiče montované rovnou z krabice). Auto teď sedí jak přibité, pokud se tlačí trochu víc, zmizela nedotáčivost, kterou předtím dost trpělo. Naopak má teď spíše tendenci si mírně pomoct stočením zadku, ale nic nepříjemného. Rád bych to ještě vyzkoušel na autodromu, na silnici nemám odvahu ani umění, abych hnal auto někam k limitům.
Destructor
 
Příspěvky: 123
Obrázky: 1
Registrován: 08 úno 2017, 07:39
Bydliště: Okolí Hořovic

Re: Destructor NB 99' "Tuzing"

Příspěvekod jarka » 29 črc 2018, 16:57

Ta tvoje geo mi přijde jako hodně zajímavý přístup, jak k doladění chování používáš jen rozdílný odklony předek/zadek jinak máš všude na sbíhavosti 0'. Jen mi přijde, že se uplatní až v zatáčce pod zátěží a ne na začátku zatáčení, jestli se pak třeba nepřipravuješ o agilitu v nájezdu do zatáčky. Až se jednou budu hodně nudit, tak to asi taky zkusím :) . Je teda otázka, jaká je realita pod zátěží na originál silentech (nebo máš už něco tvrdšího?) - to je jediný o čem na mým autě trochu pochybuju (člověk si nemůže být prakticky jistý co tam má).
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků

cron