Po dlhej pauze spôsobenej prírastkom potomka a značne zvýšenému pracovnému tempu som autom veľmi nejazdil. A ak aj áno, tak som po jazde aj napriek spokojnosti s jazdnými vlastnosťami som auto parkoval do garáže s pocitom, že mi niečo chýba. Chýbal mi výkon. Aj keď na zakrútenej ceste som mal počas jazdy vždy na tvári banán, pri bežných presunoch mi v premávke ten výkon skrátka stále chýbal a zvažoval som rôzne možnosti, buď predaj, alebo upgrade. Vzhľadom na všetky rekonštrukčné práce by predaj nemal žiadny ekonomický význam, rozhodol som sa zvýšiť výkon motora pomocou vzduchovej pumpy/ superchargera. Auto jazdí skvelo, keďže nejazdím žiadne trackdays a ani nedriftujem tak stredné otáčky sú tie, v ktorých sa pohybujem najčastejšie a tam auto nesmierne ožilo, samozrejme výkonová špička je tam kde aj bola, teda tesne pred 7tis kde auto pretáča kolesá aj na 3.RS.
Montáži predchádzali:
-výmena spojky
-reroute kit SKID
-montáž hliník.chadiča
-montáč IC
-vedenie vzduchového potrubia ku kompresoru s odtienením
-montáž a oživenie plne nastaviteľnej RJ s rozhraním BT/USB
-samozrejmosťou sú všetky kavapaliny, filtre, pretesnenie celého agregátu, rozvody
-po montáži sme dodatočne ešte zreparovali oba spojkové valčeky a vymenili spojkovú hadicu za opancierovanú, nakoľko došlo ku kontaktu hadice s reroute a ostal som stáť.
Auto som za uplynulé roky kompletne CELÉ zreparoval práve kvoli tomu, že navyšovanie výkonu som bral ako poslednú métu. Teraz už ale viem, že bzdy sériového rozmeru asi dlho nevydržia, takisto zvažujem aj montáž 6kvaltu a diffu s trochu dlhším pomerom. Obuté PilotSport3 zatiaľ plne dostačujú, ale podvozok Bilstein aniversary/pružiny weitec už nestíha, takže aktuálne riešim nejaký dostupnejší komfortný coilover. Takže projekt bude isto pokračovať ďalej
Klubáci ktorí sa podieľali na premene sú: Libor, M8rinek, Mojžo.