Kromě milionu zatáček, které je třeba se naučit zpaměti, jak jdou po sobě a čím je každá specifická, bych viděl zásadní rozdíl v tom, že Ring je rychlej okruh. To mě ze začátku dost zaskočilo v Mostě, kterej sice srovnání s Ringem taky zrovna nesnese, ale je mu aspoň malinko blíž než Sosnová/Písek/Mýto díky dosahování mnohem vyšších rychlostí a z toho plynoucích rozdílů.
Jednak je naprosto kritické vědět, kde v které zatáčce začít brzdit, jestli nechceš jet jenom vyloženě výletním tempem, a jednak je obrovskej rozdíl v tom, když se s autem zatáčí na limitu adheze v 60 km/h a ve 120 km/h (a na Ringu ještě rychleji). Chce to větší koule, na to nikoho ani simulátor, ani malej okruh nepřipraví. Auto je v takových rychlostech mnohem citlivější na řízení, plyn, i brzdy. Okolní provoz situaci taky moc neulehčuje.
Takže když někoho vidím to tam takhle pálit za kvílení gum, tak má můj respekt.