No, tak projekt který nikdy neměl existovat asi spěje ke konci.
Miáta dostala šestikvalt. Byla to teda anabáze, protože PPF šrouby vzadu u diferáku byly úplně v řiti a jeden se urval. Kluci u Muzzyho jsou naštěstí hrdinové a diferák zachránili (zdravím Ludvu), bylo třeba "jenom" sehnat novej šroub, takže jednoduchá výměna kus za kus se protáhla na skoro dva týdny.
Musím tady říct že to teď jede jak kráva. Šestikvalt, lehčí setrvák, 4.1 torsen, a normálně z toho co těch 110 koní předvádí mám strach.
Ještě jsem teda moc nenajel, snad si na to zvyknu, ale zatím si říkám že to je snad až moc. Kdybych si nezvyk, sehnal bych příští sezónu 3.6 diferák, ale na to snad nedojde.
Spíš mám trochu výhrady k té 6q skříni, dráhy 1 a 2 jsou dost blízko drahám 3 a 4 a hlavně při podřazování na 2 si říkám jestli tam náhodou nesypu čtyřku. Ale zůstává jen u pochybností, furt je to dost přesné na to abych řadil správně, jde jen o pocit.
Co dál? Dělal jsem tu v létě ramena jak budu renovovat podvozek, ale rozjel jsem dost rozhazovačný podzim, tak to asi padá, Šáfovi zatím dám pokoj.
Stejně jsem pod tím včera chodil a říkal si že je skoro škoda takhle hezký ramena a nápravnice pískovat. Akorát bych přes zimu rád dal nový siláče podvozku, červený (aby se mi hodily k autu) a snad taky frame rails s motýlkem. Pak tak trošku uvažuju že bych koupil megasqurt. Proč? Nevím.
Nějaké honění výkonu si myslím teď nepřipadá v úvadu protože je fakt neuvěřitelný jak to auto ožilo. Fakt bez prdele se bojím.
Zpětně si ale vzpomínám na takovou větu z úvodního příspěvku
Žádný tuning ani tuzing neplánuju
a říkám si, kde se za ty dva roky a pár měsíců stala chyba
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?