Renee: NA 1993 1.6 85kW

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Bro » 30 črc 2018, 21:28

Hezké :)
1990 NA
Uživatelský avatar
Bro
 
Příspěvky: 82
Registrován: 27 črc 2017, 14:29
Bydliště: Plzeň

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Renee » 31 črc 2018, 07:09

TJ, já jsem si stejně tak nějak slíbil že v zimě už jezdit nechci... Letos ani zimáky nedostane. Jednak tam všechno v nízkejch teplotách praská a skřípe, druhak mě moc nebaví bojovat o přežití svoje i auta v slané břečce. Jediný co mi s tou renovací vrtá hlavou je jestli to mám zapotřebí, protože já ten podvozek fakt nemám rezavej :D Dělal bych to jen kvůli té výměně siláčů, aby to bylo hotové úplně a nemuselo se do toho už hrabat. A taky abych měl hezčí podvozek než Šáfa.

Franto, kdybys nevymýšlel píčoviny, tak by sis mohl taky koupit meistry a na nějakou dobu bys zas zapomněl že amerika vůbec existuje! :D

hroche, ty máš sice auto hezký ale červená je červená. Jasně že tě nechám se projet, až se uvidíme tak si řekni a půjčím ti ji :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod gramo » 31 črc 2018, 10:08

Hezkypěkně, sluší jí to, kola i snížení. Tak dlouho se člověk směje sníženým miatám, až to sníží taky :)
Těch 10 kliknutí je z kolika celkem?
Vredesteiny Sporttrac jsem měl na daihatsu a fungovaly obstojně. Až nebude takové vedro, zkusím je dát na miatu, rozteč i rozměr sedí, tak uvidím, jak se to bude chovat na 14" a obyčejných gumách. Zatím jsem vpředu nic jiného než AD08 neměl, tak jsem zvědavý, jaký rozdíl v pocitu z řízení to bude.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Robo96 » 31 črc 2018, 10:49

gramo píše:Hezkypěkně, sluší jí to, kola i snížení. Tak dlouho se člověk směje sníženým miatám, až to sníží taky :)

a potom zisti ze vlastne nevojde do garaze a dosmeje sa :lol: edit. na foto su dve prekazky jedna pod prednou znackou, druha za zadnymi kolami :D
Přílohy
IMG_9745.JPG
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Safa » 31 črc 2018, 12:11

Renee píše:A taky abych měl hezčí podvozek než Šáfa.

Zapomeň... 8-)
Ale jinak každopádně hezký progres :!:
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Renee » 31 črc 2018, 13:38

gramo, celkem to má 32 cvaků. Už si nepamatuju jestli jsem přesně na 10, spíš to bude něco jako 9 nebo 12, je to už měsíc co jsem to šteloval a když jsem našel optimální řešení tak už to nechávám být :)

Robo, hele zatím nemám vůbec problém se škrtáním. Při parkování si dávám víc bacha abych si o obrubník nerozbil lip, ale jinak zatím všude najedu, vjedu, přejedu, bez problémů. Dokonce na retardéru kde jsem škrtal na sériovém podvozku kvůli propružení už taky neškrtám :D

Šáfo, si povíme na jaře :D
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Safa » 31 črc 2018, 20:46

Tak my jsme s Muzzym ještě neskončili... ;)
Každopádně jestli do toho půjdeš, tak máš můj obdiv. A připrav si kačky, levné to nebude.
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod TeeJay » 31 črc 2018, 21:18

Třeba si Renee bude mazat ruce čím dál raději, co si budeme povídat, zima je dlouhá. A to se na výsledné ceně projeví dost zásadně a to tak, že na to bude stačit třeba i jediná výplata :)

Je ale pravda, že i samotné položky bez práce, které kompletní repas podvozku znamená, dají dohromady docela dardu... silentbloky ramen x22, silentbloky motoru x2, silentbloky diffu x2, silentbloky stabíků, misky pod diff x2, čep předních dolních ramen x2, čep předních horních ramen x2, přední náboj s ložiskem x2, zadní ložisko x2, tyčky stabíků x4, excentry x8, a pak doprava, spotřební věci a práce (písek, základ, barva, lisování siláčů a čepů, ocelové kartáče a kotouče, vosk na spodek i do dutin, zalomené šrouby, účet za elektriku...).

Jenže háček je v tom, že když se tohle dělá, tak se to stejně celé rozebírá... a když už to je rozebraný, tak je škoda neudělat brzdy, minimálně třmeny a hadičky, ideálně i brzdové trubky, pokud reznou, a ideálně všechno (spojka, přetěsnit motor, převodovku, diff, třeba i novej chladič), protože při té příležitosti se motor podívá ven :D
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Mato » 01 srp 2018, 00:33

Neviem cim to je, ale mam pocit ze si polovica clenov tuni auta podla mojho zoznamu. Alebo je to naopak a moj zoznam je vysledkom nekonecneho slintania nad galeriou? :D Je neskutocne ako spravna vyska podvozku a spravne kolesa zmenia vyzor auta, este by to chcelo podlozky a rollbar a bude to top :D
Btw, MoR som vynechal, ale na Rock Heart idem tiez, asi pojdem mx5-kou, tak dufam ze sa tam vidime! Nebudem ti tu spamovat a rovno pisem SZ ;)
1996 Mazda MX-5 NA6
Mato
 
Příspěvky: 63
Registrován: 17 úno 2018, 20:26

Re: Renee: NA 1993 1.6 85kW

Příspěvekod Renee » 02 lis 2018, 10:29

No, tak projekt který nikdy neměl existovat asi spěje ke konci.

Miáta dostala šestikvalt. Byla to teda anabáze, protože PPF šrouby vzadu u diferáku byly úplně v řiti a jeden se urval. Kluci u Muzzyho jsou naštěstí hrdinové a diferák zachránili (zdravím Ludvu), bylo třeba "jenom" sehnat novej šroub, takže jednoduchá výměna kus za kus se protáhla na skoro dva týdny. :D

Musím tady říct že to teď jede jak kráva. Šestikvalt, lehčí setrvák, 4.1 torsen, a normálně z toho co těch 110 koní předvádí mám strach. :shock: Ještě jsem teda moc nenajel, snad si na to zvyknu, ale zatím si říkám že to je snad až moc. Kdybych si nezvyk, sehnal bych příští sezónu 3.6 diferák, ale na to snad nedojde.
Spíš mám trochu výhrady k té 6q skříni, dráhy 1 a 2 jsou dost blízko drahám 3 a 4 a hlavně při podřazování na 2 si říkám jestli tam náhodou nesypu čtyřku. Ale zůstává jen u pochybností, furt je to dost přesné na to abych řadil správně, jde jen o pocit.

Co dál? Dělal jsem tu v létě ramena jak budu renovovat podvozek, ale rozjel jsem dost rozhazovačný podzim, tak to asi padá, Šáfovi zatím dám pokoj. :D Stejně jsem pod tím včera chodil a říkal si že je skoro škoda takhle hezký ramena a nápravnice pískovat. Akorát bych přes zimu rád dal nový siláče podvozku, červený (aby se mi hodily k autu) a snad taky frame rails s motýlkem. Pak tak trošku uvažuju že bych koupil megasqurt. Proč? Nevím. :D
Nějaké honění výkonu si myslím teď nepřipadá v úvadu protože je fakt neuvěřitelný jak to auto ožilo. Fakt bez prdele se bojím. :?

Zpětně si ale vzpomínám na takovou větu z úvodního příspěvku
Žádný tuning ani tuzing neplánuju
a říkám si, kde se za ty dva roky a pár měsíců stala chyba :D
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků

cron