Daep píše:LuckyK.. Na rollbar jsem zvědavej, jen tý montáže se bojím, to bude sraní
Já ty pneu mám ještě o dost rozdílnější, AD08r a T1R je fakt obrovský rozdíl, ted mě zadek předbíhá hodně ochotně.. Ale je to zajímavý, zadek letí bokem a předek si pořád statečně drží stopu.. I když už se mi ty AD08R taky povedlo párkrát utrhnout, ale to už uplně příjemný nebylo. Každopádně jak říkáš - hravý ale až moc, grip je grip.. Souhlas
a když si chce člověk zabokovat tak vyjede za deště ..
Hlavně mě potěšilo to přesnější a vlastně i "ostřejší" řízení, zatáčí to ted okamžitě, ne jak s těma toyama kde byla nějaka prodleva,, asi díky o dost tvrdší bočnici no..
jasně že o počet koní nejde... na miatu jsem přešel ze zeťoura, 350z, tam těch koní bylo o dost víc ale pořádně to nefungovalo..
Montáže RB se neboj, neni to takový sraní jako se může zdát
vlastně se to dělá docela i dobře. To je pravda, že ten tvuj setup gum je ještě krutější, ja jsem s T1R taky chvili jezdil, ta guma fakt není moc dobrá, obzvlášť na mokru mi to prišlo jako nějaká loterie
jojo tu přesnost určitě dělaj bočnice, chybí tam taková ta "gumovost" což je supr, utrhnout takovyhle gumy to už neni sranda, včera se mi taky povedlo se trochu svézt předkem s NS2R, nechápu - pozvolna se zavirající zatáčka, cítím že adrenaliny vzadu už jedou lehkým slidem, jel jsem poměrně rychle, koukám do výjezdu zatáčky a relativně s citem přidávám....a hle cítím slide zadních a lehce i předních pneu
zajímavej pocit, moc jsem to nečekal, ale bude to spíš důsledek přenosu váhy a horší geometrie na předku než rychlosti
350z se mi vždycky líbila, ono to ani asi není špatný, jenže je to auto z uplně jinýho soudku to jsem hned pochopil...a hned na to jsem zjistil, že tohle pro mě není, je to takový moc těžkopádný