Tak si představte, že další z mých snů se stal skutečností.
Konečně mám krásnou garáž, ve které je teplo, místo, elektrika, voda (ta se ještě musí dodělat) a snad i brzo funkční zvedák.
Ale popořadě. Včera přišel den D, proběhlo zapůjčení podvalu a Miata se po asi 12ti letech stěhovala z garáže pryč. Musím říct, že jsem neměl být líný a podvozek vytočit nahoru, protože jsme auto podkládali při nakládce vším možným, dokonce střed nárazníku jsme podepřeli starýma lyžema, ale i tak to odnesl nárazník, který se dost divně vytvaroval na jedné straně - možná že praskl blatník, ale moc mě to netrápí, protože stejně proběhne depunkace.
Mimochodem hodně vtipný bylo, když sem auto přivezl k podvalu a zjistil, že až na oba rámy je podval vyšší než Miata.
Následoval krátký převoz asi 3km a pak hodinové skládání auta do garáže. Nemám ještě hotový povrch před garáží a pro miatu je to nesjízdné, takže vlek musel zajet prdelí až do vrat, díky tomu ale stál do kopce, takže když to zkrátím, tak se Mia asi 3x houpala na podlaze, kdy bylo jedno kolo ve vzduchu. Ale potřeboval sem nutně ještě něco dodělat do práce, tak už sem to vzdal a prostě mohutně zatlačil. Sem zvědav jaký budou nakonec poškození.... Ale věřím, že tam díra nebude.
No a už je tam
Teď už jen přestěhovat zbytek dílů co mám rozstrkaný všude po Litoměřicích, něco mám dokonce i v kanceláři v Praze a můžu se jí začít věnovat.
Letos bych rád nahodil nový podvozek (Bilstein B8 a RS*R pera), dodělal zadní brzdy a nahodil DS3000, musím taky dát dokupy ručku, doskládat interier a depunkoval ten exterier - neprojdu s ním STK. No a pak? Pak se třeba i projedu
Snad se jí tam bude líbit.