Nějak nebylo času na zbyt, tak jsem ani nedělal průběžný aktualizace, jen jsem potichu odškrtával položky na seznamu výše. Všechno ještě hotový nemám, ale dost už jo. Takže jsem začal odstrojením dveří a odvoz k lakýrovi na rozstřik,pak vyndání zadních tlumičů, nastříkání podběhů, montáž tlumičů s podložkama pod pružinama, nový kotouče. Pokračoval jsem poměrně důkladnym ošetřením dutin, montáž framerailů, který byly potřeba trošku upravit na sportive výztuhy (počítal jsem s tím už když jsem je kupoval), výměna olejů v převodovce a diferenciálu (Millers oils), mezitím byly hotový dveře, takže vše nastrojit, vyčistit kolejnice oken, nastrojit zadek, vyměnit prut na anténě a mohl jsem se přesunout na předek, tlumiče ven, kotouče dolu, levý ABS čidlo vytlouct a vyřešit utrženej šroub (klasika), tlumiče s podložkama na auto, kotouče na auto, nápravu skompletovat, pak řízení ven, vyměnit komplet všechny trubky, řízení do auta, blatníky na auto, nárazník na auto, nadkolí. Zvednout předek, vypustit olej, vyměnit filtr. Nechám přes noc vykapat, pak naleju olej, dořešim nějaký drobnosti a pak už bude zbejvat střecha a plastidip na kola a jezdit?
Uvidíme, co se vytelí..