Přes zimu proběhlo pár drobných upgradů, který měly zase jen malinko mazdičku vylepšit (všechny detaily jsou v prvním příspěvku). Hlavně dostala nové 7" R15 oz ultraleggera, aby byly gumy správně natažený. K tomu komplet desky DTC-30 (stále na originál kotoučích, který už mají najeto 50tis km a mají 19,6mm na tloušťku - nechápu z čeho to je, že to neubývá) a proběhlo malý odlehčení. Hlavně jsem asi konečně doladil podvozek tak, aby si rozuměl s tvrdýma stabíkama - v ostrých vracečkách se přizvedávalo vnitřní kolo a svor málo svoroval. Teď jezdím zadek tvrdší o cca 10 kliků než předek a je to o hodně lepší (inspirace z nastavení ND u corners.cz na jejich webu).
Docela malý změny, ale když jsem byl auto testovat v Mostě na ježdění s corners.cz, tak se podařilo zlepšit čas o 3s. Nejdřív jsem myslel, že mám špatně nastavený race-chrono a měří kraviny, ale nakonec ne
:
Most (2:04,98). Trochu to přičítám nagumovanýmu novýmu asfaltu s lepším gripem a menšímu tlaku v gumách (po dojetí měly jen 1,85b). Prostě se to všechno sešlo. Halt další bomba (sorry Renee
).
vhml píše:Jinak ten 10Hz datalogger je vlastně co? Že to má větší snímkovací frekvenci GPS než telefon?
Je to tento gps logger:
https://www.garmin.cz/download/file/279789, přes bluethoot se spojí s telefonem a pak klasika racechrono, funguje to překvapivě dobře.
23tis. km ... 12,4 l