Moje dosavadní zkušenost s geo byla leda tak v Gran Turismu na playstationu a jednou na Feldě, když jsem měl nakřivo volant... Jak už jsem psal, neznám předchozí hodnoty z tabulky, ale pohledově byla geo opačně, předen prakticky žádné odklony, zadek naopak už od oka celkem vykloněný. Chování nedotáčivé jak na vjezdu tak v zákrutě, zadek se sem tam smýknul na výjezdu až když už bylo chování k autu dost neurvalé, případně když jsem udělal nějakou hloupost. Chtěl jsem nějaký jiný nastavení, nedotáčet se můžu v autě do práce. Takže jsem dal obecné požadavky, aby auto nebylo zákařné, ale zároveň aby zmizelo chování předohrabu a nechal jsem pracovat Muzzyho. Výsledek viz hodnoty. Je to první geometrie, beru ji jako výchozí a až auto pořádně vyzkouším, může se měnit jinak.
Odklony jsou nastavit velké pravděpodobně díky snížení a podvozku, který je v solidním stavu. Jestli je 2,5°na "obyč" pneu moc nedokážu říct, jestli časem uberu, budu moct porovnat. Chtěl jsem auto prohnat v Sosnové, ale pořád nemám 100% brzdy a bez nich si to nedovolím. Na silnici jsem párkrát provětral ověřený úsek a zatím rozhodně spokojenost. Určitě to celkově sedí lépe než předtím, na vjezdu neklouže předek, naopak bych řekl, že pokud bych brzdil úplně na hraně tak by mi do zatáčky pomáhal zadek stočením, ale to si nedovolím. V zatáčce je auto pak mnohem víc přilepené a je spíš cítit, že by povolil zadek, než přední kola. Toť poznatky obyčejného řidiče. Může si tam sednout někdo vyježděný a říct, že to stojí úplně za prd, pro mě to je momentálně posun dopředu a směrem, kam jsem chtěl.
Robo96 > Na Camber gang mám malé ET, jinak bych byl v obci Pán