Ahoj, při delsi jízdě se mi docela dost zahřívá pravý bok sedaku sedacky u ridice. Az tak, ze mi je v aute docela vedro, jako bych sedel.na kamnech... Mate to taky tak? Resili jste to nekdo nejakym tesnenim? Dík za reakce, nic zásadního to není, spíš ze zvědavosti... Nbfl 1.8 2003
Sedačka se mi tolik nezahřívá, ale tunel ano - i když spíš v prostoru vedle pravé nohy řidiče (v tom místě je totiž katalyzátor). Odizoloval jsem to 8 vrstvami 2mm termoizolační pásky, viz jedna fotka viewtopic.php?f=19&t=3839&start=300#p123894, a je to znatelně lepší - nepálí mě noha při šestihodinové rychlé jízdě po dálnici, ani když mám sandále, takže účel splněn
Súvislosť medzi horúcim stredovým panelom a deravým tesnením okolo prevodovej páky je zjavná. Tesnenie okolo páky zabraňuje prestupu tepla a hluku od motora/prevodovky/výfuku/vozovky do interiéru.
Pre rýchle pochopenie prikladám foto z môjho auta. Páka má 2 tesnenia. Mále - ktoré tesní medzi prevodovou pákou a samotnou prevodovkou - tiež býva poškodené - a veľké, ktoré tesní medzi pákou a skeletom karosérie. Po tých rokoch čo tie autá majú, sú už oba na šrot, ak ich niekto nemenil. Ak už si rozbehnutý, odporúčam vymeniť aj silon prevodovej páky - ten malý na konci páky - a zároveň aj vytiahnuť starý olej z priestoru radiacej páky v prevodovke a dať tam nový. To s olejom neplatí pre 6MT, iba pre 5MT.
Ešte som zabudol - pri demontáži prevodovej páky si poznač, akým smerom je nasadená. Ona sa tam dá nasadiť dvoma sposobmi - oba umožňujú radiť prevody, ale potom bude otočený závit na hlavicu páky o 180 stupňov a to nevyzerá dobre, však? Tak aby si to nerozoberal všetko 2x, ako ja
Diky za podrobné vysvětlení. Tyhle dily mám čerstvě vyměněné a přesto se ten pravý bok sedaku o stred9vy tunel ohřeje docela dost. No nic, asi skončím u stareho dobreho it's not a bug, it's a feature