Přátelé, rok se s rokem sešel a objevila se nabídka, které se jen těžko odolává. Čerstvě jsem přivezl Volvo C70 2000 T5 cabrio Saffron
(auto s příběhem: po německém důchodci, 18 let a jen 22tkm (!) na tacho, v mint stavu).
Jelikož tolik parkovacích míst nemám, budu se muset s těžkým srdcem s Mazdou rozloučit. Věřím, že někomu bude dělat jen stejnou radost - jako mně za dvě uplynulé sezóny a společných 6000km
(z toho 1000km cesta z DE při dovozu).
Aktuální foto doplním během dneška, v zásadě se v ničem neliší od stavu při koupi na jaře 2017. Její příběh je následující:
5/2017 - individuální dovoz z DE - zde vlastně začíná toto vlákno, předchozí majitel byl fanda do Miat a bylo to poznat
6/2017 - ponákupní servis:
rozvody, výměny olejů
6/2017 -
"srovnání" spojky - to pomohlo - od té doby setrvale dobrý stav spojky
6/2017 - držáky SPZ Simple Fix
5/2018 - nové
koberečky ze ZPV Rožnov
8/2018 - nová
střecha z mohéru pískové barvy (beige camel) od
https://www.mx5oc.co.uk/ nakonzervováno pomocí Meguiars Convertible & Cabriolet Weatherproofer
(původní vinylová střecha byla těsná, jen po krajích měla praskliny, které se mi nelíbily - původní střecha je za pár peněz k mání)8/2018 - dorazy dveří od Skidnation (whisper)
Celá historie po dobu mého vlastnictví je pak zde:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/834802.html - ale v zásadě nic zajímavého.
V kostce:
- k mání je
faceliftová NB 1.8 v top a prakticky originál stavu, s kompletní historií
-
stav zcela bez koroze-
bez závad (přesněji jediná zbylá je tam od počátku - nefunguje vyhřívání řidičovy sedačky, to jsem vlastně ani nikdy nepotřeboval použít. Nefunkčnost jsem připisoval nějaké pojistce - avšak když jsem montoval tu střechu, bylo sedadlo venku, proměřil jsem topnou spirálu a ta je zjevně přerušená)
- ze celou dobu jsem vlastně jen doléval benzín a vodu do ostřikovačů
- nikde nic netřepe, neklepe, klakson troubí, stěrače stírají
- STK do 5/2019
- aktuální tacho 117xxxkm
Co ještě? Snad asi cena - tu si vzhledem ke stavu představuji 139.000Kč / 5400€.
O té se dá vždy jednat, ale až na místě, s konkrétním zájemcem.
/PL