Před cestou na dovolenou do Rakouska a pak na Italské Stelvio jsem provedl prohlídku a zjistil jsem, že mám trošku načatou nádržku chladicí kapaliny. Na zahraničních diskuzních fórech se píše, že je to po zanedbané kontrole oleje druhá nejčastější příčina zničení motoru, protože nádržka praskne a motor se hned začne přehřívat.
Možná by to ještě nějakou dobu vydrželo, ale nechtěl jsem před cestou riskovat tak jsem raději vyměnil za novou.
Chtěl jsem dát od Flyin'Miata hliníkovou, ale bohužel by mě nestihla do dovolené přijít ze zahraničí tak jsem koupil originál. Nevylučuji, že si tu hliníkovou nakonec koupím a tuto fungl novou originál dám pak k prodeji, stála v Mazdě nekřesťanské 3321Kč i s poštou
Kdybych na to nechvátal tak jsem to vážně koupil v zahraničí
Jinak kdyby někdo chtěl tu starou na nějaký kratší čas než se rozsype úplně tak ji mám k dispozici. Načaté hrdlo je vidět když se na to posvítí světlem.
Takže kontrolujte nádržky! Jinak před měsícem proběhla i výměna oleje v posilovači řízení.