PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Příspěvekod Vavris » 01 lis 2018, 17:14

Příští rok na Miata Cupu ti to konečně poslintám.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Příspěvekod PavelS » 05 lis 2018, 22:07

elektron píše:A preco nemozes fukat viac ako 0,5b?


Ladí mi to Alex na základě logů bez knocku, tak jdeme cestou safety first :)) On mi říká, že Matúšúv setup a ten novej Garret má tak super flow, že se dostávám na hodnoty aut s mnohem vyšším tlakem, takže zatím to necháváme takhle. Příští rok pojedu asi do Falconu, přes zimu udělám kovanej motor. To VVT mě sere slabýma ojnicema - nekupoval jsem 2560R abych se držel pořád zpátky :D


froxic píše:No mu to rozerve blok. Výkonu až až i při tak nízkém tlaku. Jest tak?


Blok ne, u VVT jsou limit ojnice...


Vavris píše:Příští rok na Miata Cupu ti to konečně poslintám.


Těším se na poladěný NC, těch Cup moc nejezdí! Pojedeš celou sezonu??
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Příspěvekod AndrewG » 05 lis 2018, 23:36

no ono je to s tým kovaním celé také, naprd... povieš si fajn, dám tam ojnice a ojničné ložiská - ojnice stačia čínske, ložiská King alebo ACL. Takže paráda 400€ a si v klidu...a potom si povieš, prečo rovno nedať kované piesty...veď davať kovane ojnice, aby som mohol pridať len 50hp proti cca 250 nemá zmysel. Popri tom by to už chcelo aj olejovú pumpu. Aspoň stage 2 boundary ....a k tomu ATI damper nech som v klidu. a však vymením aj klukové ložiská ...a popri tom dám vyvážiť kluku....hmm a znieslo by to aj dual plate clutch od 949 :D

Been there done that, trust me :lol:
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Příspěvekod PavelS » 21 srp 2023, 16:29

Andreji co jsem udelal motor (vymenil ojnice za maxspeeding, Boundary oil pump) tak uz par let jedu jen ten puvodni setup a ladim jen drobnosti - jednotka 221 na 442, EBC misto manualniho boost controleru... neco vzhledove a hlavne spis funkcne - aby to jelo porad stejne dobre (nejel sem v moc silnejsich autech nez je tohle), a aby mi delala radost. Ted jsme konecne zvysili boost na hodnotu 1,2b coz je asi maximum kam jit, rad bych se dostal na brzdu a poladil to treba trochu jeste predstihem. Nemam nejak potrebu to porad hnat nekam dal, mam rodinu, jiny konicky... Co by mi vylozene udelalo radost by byl delsi stalej prevod na difu, abych mohl jet v pohode na dvojku pres 100km/h a dostal se pod pet sekund :D Plus bych rad vymazlil nejak zevnejsek, protoze neco jinyho jsou fotky, ale realita je zubozena :D :roll:


Dam sem aspon nejaky update z tohohle roku:

- Update interieru... porad nevim jestli to neni moc, ale snazim se aspon zachovat "original vzhled"
20230518_184319.jpg


...se segrou na vylete...mame doma vlastne 8valcovy ctyrmistny auto...
20230603_192649.jpg


...s velkou segrou....
20230709_184728.jpg


Na vylete s kamosem...
20230804_112237.jpg

20230804_153514.jpg

20230804_153451.jpg
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Příspěvekod seatik » 23 zář 2023, 08:24

Pavle , není to moc, je to parádní. Ten interiér máš utulný . Ta fotka zezadu auta, ta je krásná. Myslím, že z auta si vytáhl po estetické i jízdní stránce maximum. Bude u tebe až do důchodu? :)
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: PavelS do třetice - NA´95 1.8 VVT turbo :)

Příspěvekod PavelS » 17 led 2024, 08:48

Nazdarek! Díky - je na ní potřeba práce, dostávala roky péči jen po technické stránce a teď poslední měsíce a 2024 bude ve znamení dát ji do stavu dobře vypadajícího auta. Lak je K.O., kůže se musí oživit, spousta věcí v interiéru poladit aby nejen fungovala ale i dobře vypadala :)

Jinak jo, asi mi zůstane na pořád - Bonbóna (červenou) jsem po dvou letech prodal - přeci jen máme ještě RX-7, ale Blackie ani RX se mi dávat z domu fakt nechce - sice na ně nezbývá moc času, ale nic jinýho ke štěstí nepotřebuju. Často se svezu i jinýma autama co kamarádi obmění a nic mě nepřesvědčilo o tom, že bych tohle auto postavený podle svých představ - jedoucí jako kráva a skvěle fungující, za něco měl měnit. Každý kilometr je zážitek, ten výkon je tak ryzí a nekompromisní... :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 154 návštevníků

cron