Ahoj všem, po roce a něco jsem se rozhodl, že taky založím téma o své MX-5ce. Je to moje první auto, které nabízí vyloženě sportovní svezení, takže ze začátku jsem byl úplně hotový, no a to jsem doteď
Můj největší problém spočíval v tom, že mám 193cm a nikdy jsem v MX-5 neseděl, tímto patří velké díky jbilymu, který mi umožnil se svézt a dokonce si zařídit. Nad hlavou mám ještě asi 10 cm místa, takže pohoda, začal jsem vybírat.
Brouzdal jsem po mobile.de a autoscout.de skoro třičtvrtě roku každý den, než jsem našel přesně co jsem chtěl. Už jsem chtěl slevit z nějakého požadavku a že prostě přežiju třeba slabší výbavu, nebo jinou barvu, ale nakonec se to povedlo. Nejhorší na všem bylo, domlouvat se s němcem po telefonu, který uměl anglicky opravdu pár slovíček (já německy vůbec). Jeden den mi řekl, že auto mám zarazervované a že si pro něj mohu přijet. Další den jsem mu volal, abych se ujistil, že jet do Hamburku 8 hodin nebude ztráta času, mi řekl, že bohužel už je auto prodané, že jsme si nerozuměli, to jsem myslel, že je pro mě konec
nakonec jsme se domluvili přesněji přes mail a pochopil, že auto opravdu chci a jedu až z Ostravy
Dvoulitr, 6kvalt, plná výbava, černý vnitřek, modrá metalíza (ta barva mě úplně očarovala), hardtop, i když hodně lidí tady na foru psalo, že plátno je plátno, já si stojím za tím, že pevná střecha je pevná střecha
každopádně jsem ji chtěl kvůli vetšího ticha v kabině a především se mi to auto líbí mnohem více s pevnou střechou a poslední podmínku jsem si stanovil malý nájezd kilometrů. Líbila se mi i facelift verze, i když ta byla finančně trochu jinde, ale hlavně díky tomu, že tam dali výškově stavitelné sedadlo řidiče, tak už bych asi hlavou dřel o strop
Je to rok 2007, přivezena byla z Hamburku po první majitelce s nájezdem 44 000 km, mám celou servisní historii a paní (ano paní
) s ní opravdu najela přes 5 000km ročně. Auto jezdilo celou dobu do autorizovaného servisu, který auto i prodával.
Provedené ,,úpravy,, od koupě:
doděláno denní svícení
koupena kratší anténa a vyšší větrná clona
18-ti palcová kola s pneu 225/35 (ty jsem měl vyhlídnuté ještě před koupí auta)
snižení o 30 mm (auto bylo nesmyslně vysoké, komfort zůstal stejný, ovladatelnost se podle mě ještě zlepšila a vzledově je to pecka)
cobalt výfuk (ano, půlka lidí tu s ním má problém, druhá půlka ne
mě vyhovuje, myslím, že toto auto potřebuje aspoň trochu být slyšet)