Ještě sem hodím dvě takový momentky z rozkladu:
chtělo by to mít v garáži víc auta a míň bordelu...
V rámci upgrade motorizace (jestli mi teda někdy dorazí věci k tomu potřebný
) jsem se rozhodnul použít stávající setrvák se spojkou (spojka byla nová). Ale pro klid v duši jsem nechal přeobložit třecí kotouč v Renovaku materiálem HDS 57. Příjemná zkušenost - komunikace, rychlost i cena. Tak snad to bude fungovat...
Nejvíc mě zatím brzdí to že "poloosy" nejdou ven z nábojů ani pod lisem a povolaní nemají moc času páč se připravujou na závody. Až to bude tak ten vypadanej bordel půjde opískovat, do komaxu a znova poskládat. Kastle je připravená na chirurgickej zákrok, u kterýho se zároveň dovaří finální uchycení skořepiny přímo na podlahu. To ale bude až během června (snad když vidím jak se všechno vleče
). Přemýšlím rovnou nad výměnou podélníků na podlaze protože jsou zbouraný dovnitř, snad na to bude chuť.