V BMku jsem to taky konzultoval, jedná se o tu sadu VR Racing asi za 68 dolarů, ale když si vezmu cestu na celnici a odbavování, clo, tak mě to neláká. Plus oni to mají na AN10 fitinkách v číně, ten mocal má zas jiný fitinky a pro mě je to španělská vesnice. Ale to od Jagyho za tu cenu se mi to líbí. Někde jsem četl, že ty AN10 fitinky a hadice jsou lepší, že to tolik není restriktivní pro koloběh oleje. Sendvič s termostatem 100%.
Co se týče měření z vany, tak budík od Depo na olej -
https://www.highperformanceparts.cz/pri ... leje.32047Pak jsem bral redukci na výpušťák - závit M14x1,5 -
https://race-shop.cz/adaptery-na-montaz ... vit-m141_5- paráda je, že dorazí vše v balení - včetně kabeláže (o metr delší než je třeba), už s konektory, jediný co řešíš je připojení + a - na budík a pak kablík (bílý nebo oranž) podle toho jaký chceš mít podsvícení. Připojeno na iso redukci na rádio bez zásahu do kabeláže auta, vše easy. Vedle ABS v motoráku jsou záslepky, protáhl jsem kabel skrz tu větší přímo do prostoru za schránkou u spolujezdce a pak k rádiu. Budík místo jednoho středovýho ofuku, v 60mm variantě padne dobře.
Mezi redukci a čidlo jsme dali trochu teflonky. Na foto to není vidět, obmotal jsem to ještě páskou, ale z čidla vede bílý a černý vodič a pak jsou konektory (cca po 10cm) na kabeláž k budíku, takže ho lze při výměně oleje odpojit, ať nedojde k nějakýmu ukroucení při povolování.
Co jsem zatím vyzkoumal, tak za jízdy během asi 25km se to vyšlphalo na cca 80 stupňů, když jsem pak asi 3 minuty stál na volnoběh, tak to vyskočilo k 90 stupňům. V hlavě si připočítávám 10 st... Olej jsem dával Valvoline VR Racing 5W-50.
Tuto neděli jsem měl celý den k dispozici hever a kamarády mechaniky, tak došlo na montáž MeisterR na auto, výměnu oleje, dotažení klíňáků, výměnu brzd a pancéřových hadic + Motul RBF 600 brzdovka.
Celé dopoledne jsem pravidelně prostříkával všechny šrouby na podvozku uvolňovačem a naštěstí jsme neměli problém s ničím (tlumiče asi již byly někdy měněné, což by odpovídalo dobré funkci a snadnému povolení všeho), i brzdové hadičky šly povolit rychle. Největší oser bylo šroubovat zadní tlumič za řidičem, kde vedou hadice od hrdla k nádrži a je horší přístup a taky tyčky stabíků, který se uprostřed chytaj imbusem, ale v pohodě. Stačilo najít grif a během pár hodin bylo vše hotovo.
Zkušenosti nemám zatím žádné, jel jsem jen 25km domů, opatrně, jelikož brzdy si teprve sedají a čekám na termín na pořádnou geošku