Když byly dovolenky za námi, pozjišťoval jsem nějak situaci v oblasti chlazení oleje a uchýlil se k objednávce od Jagyho z JedeToShop.cz.
Za cca 5tis Kč po měsíci dorazil sendvič Mocal se závitem pro čidlo teploty oleje, hadicemi a fitinkami (čína) a 19 řadý chladič. V průběhu pár týdnů jsem ještě poobjednával další hračky a auto putovalo k Liborovi do Vitic.
Úkony:
Nové SB motoru (D.Márinka)
Výměna hlavního a pomocného spojkového válečku (pedál občas padnul na podlahu)
Montáž termostatu IL Motorsport (71C, trošku overkill, ale auto v zimě nejezdí. Zvažuji něco rozumnějšího kolem 82st)
Montáž olejového chladiče + nové čídlo do sendviče
Montáž oil catch tank (B.Průža, krásný výrobek)
Montáž druhého ventilátoru (z auta s klimou, zapojeno přes relátko a přepínač místo mlhovek v interiéru - zatím netestováno vzhledem k teplotám)
Zprovoznění klaksonu !!!
Montáž červených strongflexů diferenciálu (tohle bych asi asi příště rozmyslel)
Výměna olejů ve všem (Valvoline VR Racing 5W-50, Valvoline 80W-90, 75W-90)
Pár desítek km od montáže chladiče oleje se naplnily Liborovy obavy z čínských fitinek, které prostě netěsnily, auto dělalo loužičky. Nakonec vyřešeno zakázkovou výrobou hydraulických hadic s lisovanými fitinkami. Dnes bych doporučil od Jagyho kupovat pouze navrtaný Mocal sendvič, případně olejový chladič dle jeho umístění...
Co se týče umístění chladiče ve stylu Mishimoto řešení, auto posloužilo jako vývojové pro toto řešení u Libora, pro vymýšlení nádechů vzduchu a výsledek si myslím vypadá skvěle. Možná bych časem popřemýšlel nad instalací nějaké rozumné mřížky - kvůli kamínkům.
Takhle opravené jsem ho v prosinci vyzvedl a akorát na Silvestra ho vyrazil projet asi 80km, pořádně umejt na wapku a nezbývá, než čekat na jaro v garáži.
Přes zimu zbývá objednat nějaké zadní kotouče a asi DS2500 i na zadní nápravu. Enkei R15 již jsou zuté, očištěné a přes zimu se nechají opískovat a nalakovat, byly již dost zoxidované. K mé radosti na vyvažovačce rovné.
Tak snad bude příští sezóna hlavně o ježdění, letos to bylo cca 7tis km, což není mnoho, ale to ani času a hezkých dnů.