Ahoj,
tak po 2 letech jsem se rozhodl napsat i o svém kousku, který jsem si dovezl z okolí Stuttgartu. Jde o NC 2.0 Expression, kůže, 6q a asi krom keyless má vše z toho mála co do ní Mazda dodávala.
Měl jsem před tím tendence koupit 330 Ci, ale jeden sraz a zamiloval jsem se. Na NB jsem zanevřel v rámci strachu z koroze.
Hned z kraje jsem bohužel narazil a s trochou smůly jsem koupil kousek, který někdo neodborně opravil po zaklepání na klice. Samozřejmě hned pár chvil po zakoupení se závada znovu projevila a auto šupem na pár měsíců putovalo do Guru na kompletní GO motoru. Naštěstí kluci vše opravili jak měli a motor běží jak hodinky.
Díky tomu, že auto je spíš garážový povaleč, tak na něm v průběhu doby proběhlo pár úprav na základě doporučení mocných fór
Mazda se mnou za ty 2 roky projela kousek Švýcarska, Itálii, Francii (Nej cesty kolem Verdonu), Rakousko a Německo. Tento rok taky plánuji nějaký delší výlet, protože si s přítelkyní užíváme cestování bez střechy. Jinak Mája není jen na delší cesty, ale také pro to trápení okresek a teprve teď po potřebných úpravách musím říct, že už se těžko dostávám na hranu, protože rychlosti, kterých dosahuje v zákrutách jsou daleko za legální hranicí
Z úprav jsem provedl :
- Instalace Eibach Prokit setu
- Vytlumení kufru, dveří a podběhů
- Obšití volantu
- Kompletní repase přední a zadní nápravy. Instalace Powerflex a Strongflex silenbloků jak na všechna ramena tak i diff a swaybar. Opískování všech ramen a aplikace PUR barvy.
- Individuální nastavení Geo
- Cobalt tlumič
- Cyklovač stěračů
- Nákup Michelin PS3 gum
- Natření brzdových čelistí
- Nové řídící tyče
- Plexi Windshott
- Aux-in
- Teď bude folie na zadní světla
- A zvažuji B8 tlumiče + Nové svody
Ze servisních částí jsem provedl výměnu všech kapalin a to i diff, převodovka a turret + spotřebka.